ساری،

179 عملیات امدادی و اطفایی اردیبهشت امسال در آمل

ماموران آتش نشانی آمل یک ماه گذشته در 179 عملیات امدادی و اطفایی را پوشش دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اعلام کرد در عملیات های اطفایی 21 مورد حریق منزل مسکونی ، 6 مورد حریق تجاری ، یک مورد حریق انبار علوفه ، 9 مورد حریق فضای سبز و کشاورزی ، 8 مورد حریق خودرو ، 3 مورد حریق ضایعات و 2 مورد حریق تاسیسات بود.

در عملیات های امدادی 60 مورد گرفتن حیوانات ، 23 مورد امداد درب منزل و خودرو ، 18 مورد امداد آسانسور ، 9 مورد تصادف خودرو و 19 مورد سایر موارد ( آبگرفتگی ، ریزش آوار، سقوط مصدوم ، امداد چاه و ...) بود.

تعداد عملیات های این ماه نسبت به ماه قبل 35 درصد افزایش داشت.

در 60 مورد گرفتن حیوانات 33 مورد مربوط به گرفتن مار بود که با توجه به گرم شدن هوا مار ها از لانه های خود بیرون آمده و به مناطق مسکونی وارد می شوند که موجب ترس و وحشت مردم می شود لذا از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده مار در منزل مسکونی با حفظ خونسردی و بدون هیج اقدام دیگری با سامانه 125 تماس بگیرند.

امداد آسانسور هم با 17 در صد افزایش نسبت به ماه قبل همراه بود که بیشتر ناشی از قطعی برق ساختمان و نقص فنی در برد الکترونیکی آسانسور بوده که از شهروندان درخواست می شود نسبت به بازدید دوره ای توسط متخصصین و همچنین تهیه و خرید لوازم استاندارد و با کیفیت در حین نصب آسانسور جهت ایمنی بیشتر خود و خانواده اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار