یزد؛

خبرهای ورزشی امروز پنجشنبه4. خرداد

خبرهای ورزشی امروز امروز پنجشنبه4.خرداد در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 

 ١-داوران و ناظران هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مشخص شدند كه بر اين اساس بازي روز شنبه ایفا سرام اردکان و شهرداری تبریز را فرشید حقیقت جو. امیر فالحی. ابوالفضل داوطلب. محمد علی نژاد قضاوت و حسین ربیحاوی نظارت می كند.

همچنين گروه داوريبازی پیام کویر اردکان و مقاومت گلساپوش یزد علی شریفات. رسول پرسه.  محسن تقی پور. علیرضا زارع /ناظر: ابوالفضل علیزاده خواهند بود.

٢-بيست و يكمين دوره ی مسابقات زيبايی اسب اصيل عرب كه از ديروز در اشكذر اغاز به كار كرد امروز در محل دانشگاه ازاد اسلامی اين شهرستان پيگيری شد.

گفتنی است مسابقات امرسون كی ای كه طرفداران اسب از نقاط مختلف ايران را به يزد می كشاند فردا با معرفی ترين ها به اتمام می رسد.

٣-همايش ورزش صبحگاهی ويژه بانوان به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر امروز با استقبال گسترده ی زنان يزدي در پارك شادی برگزار شد و در انتها به قيد قرعه جوائزی به شركت كنندگان اهدا شد.

٤-مسابقات ليگ برتر بسكتبال استان يزد كه به روزهاي پايانی خود نزديك می شود در بازی اول پلی اف بين تيم های پيتزا نوژ و سازمان جوانان زرتشتی با نتيجه نزديك ٦٢بر٦١ به نفع جوانان زرتشتی به اتمام رسيد.

در ديگر بازی اين مرحله آ ينده سازان به مصاف طلای سبز رفسنجان خواهد رفت.

٥-درخشش بانوان كشتی گير يزدی در رقابت های انتخابی تیم ملی آلیش بانوان 

اين مسابقات كه با شرکت 34 کشتی گیر از 15 استان در خانه کشتی ورزشگاه ازادی برگزار شد با قهرمانی يگانه غريب گشته در وزن ٥٥كيلوگرم ،نايب قهرمانی ريحانه شيخيان در وزن ٦٠كيلوگرم و سوم نگار خاكزار در٦٥ و  فاطمه قطب الدینی در به اضافه ی٧٥كيلوگرم اتمام رسيد.

گفتنی است  نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم های آلیش به رقابت های آسیايي و جهاني اعزام خواهند شد.

6-در ارزیابی انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، فعالیت پایگاه ورزش قهرمانی استان یزد در گروه A و در زمره استان های برتر قرار گرفت.  

طی نامه ایی از طرف رامین احمدی طباطبایی ، مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عملکرد پایگاه ورزش قهرمانی یزد در گروه A قرار گرفت.

این ارزیابی در خصوص فعالیت پایگاه ورزش قهرمانی یزد در سال95 و با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

لازم به ذکر است : تعمیرات ساختمان پایگاه ورزش قهرمانی و تجهیزات این پایگاه به دستگاه های روز سنجش و بدنسازی و همچنین فعال کردن و ایجاد محیطی آرام و پرنشاط برای ورزشکاران و برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی به صورت بی نظیر در کشور از اقدامات و فعالیت های این پایگاه در سال 95 بوده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار