شیراز؛

بزرگداشت درگذشت آیت الله آیت اللهی

سالروز عروج حضرت آیت الله آیت اللهی در لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پنجمین سال عروج حضرت آیت الله آیت اللهی در حسینیه اعظم لار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به شخصیت آیت اله آیت اللهی اظهار کرد: آیت الله آیت اللهی مردی ساده زیست، رئوف مهربان، ، بخشنده، با تقوا، مردم دار، حکیم فرزانه، فقیه بزرگ، عارف وارسته و مردی الهی و ملکوتی بود که عمر گرانقدر خویش را صرف خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم کرد.
 
این مراسم با حضور دکتر علاء الدین بروجردی رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلام، مسئولان، علمای شیعه و اهل تسنن جنوب فارس و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم لار برگزار شد.
 
در این مراسم از یکی از خط‌های زیبای آیت‌الله آیت‌اللهی (ره) در قالب کتیبه‌ای همراه با تمبر یادبود آن عالم وارسته رونمایی شد.
 
حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی، از نوادگان عالم مجاهد حضرت آیت الله سیدعبدالحسین لاری امام جمعه فقید لارستان بود که پس از سال‌ها تلاش در عرصه خدمت رسانی به مردم و مجاهدت در راه حفظ و ترویج وحدت در میان مذاهب تسنن و تشیع در جنوب کشور، در ۱۹ خردادماه سال ۱۳۹۱ دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.