۶۰۰ طلبه وظیفه تفسیر و تبلیغ مفاهیم قرآنی در استان بوشهر بر عهده دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مهم قرآنی در استان بوشهر اجرا می‌شود به‌گونه‌ای که ۶۰۰ طلبه وظیفه تفسیر و تبلیغ مفاهیم قرآنی در شهرستان‌های این استان بر عهده دارند.

۶۰۰ طلبه وظیفه تفسیر و تبلیغ مفاهیم قرآنی در استان بوشهر بر عهده دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام  عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در برگزاری همایش ربیع القرآن در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  و با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان انجام شده است اظهار داشت: در این ماه مبارک برنامه‌های مهمی به  ویژه در عرصه انس با قرآن کریم تدوین شده است.

وی از اعزام 460 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر خبرداد و افزود: از این تعداد اعزامی 67 نفر از دیگر نقاط کشور و مابقی بومی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مبلغان در این ایام برنامه‌های مختلفی در مساجد و اماکن مذهبی  اجراء می‌کنند خاطر نشان کرد:  طلاب اعزامی به نقاط مختلف استان بوشهر برنامه‌های همچون تلاوت قرآن، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق و سبک زندگی برگزار می‌کنند.

سروستانی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و  محافل قرآنی تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف، برپایی محافل انس با قرآن ،جزء خوانی و مقابله خوانی در مراکز قرآنی و فعالیت‌های تفسیری قرآن کریم از محورهای اساسی برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه تفسیر قرآن کریم افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 600  طلبه بومی و غیر بومی تفسیر و تبلیغ مفاهیم قرآنی در شهرستان‌های استان بوشهر بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این مبلغان در زمینه فعالیت‌های دینی و اخلاقی، آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های تفسیری در مساجد و تبیین شعار سال فعالیت دارند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.