نانواکناری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان :

اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم می‌کنیم/ضرر تحریم‌ها دو سویه خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم می‌کنیم و انتظار داریم که مسئولین آمریکا به خود بیایند و تجربه بدست آمده را دوباره آزمایش نکنند.

سیبسبسیب"ولی الله نانواکناری"  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار   مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضع تحریم های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اظهار داشت: وضع تحریم اقدام جدیدی نیست و بعد از انقلاب آمریکایی ها به دنبال آن بودند که تحریم‌ها را زیاد کنند.
 
وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که روابط بعد از برجام دچار تنش شده  و طرف مقابل نقض عهد کرده است.
 
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران از گذشته تاکنون یادآور شد: باید در مقابل تحریمها بایستیم و به کمک قدرت درونی در مقابل تحریم ها ایستادگی کنیم باید جامعه قدرتمند تری داشته باشیم.
 
نانواکناری در پاسخ به این سوال که مجلس در مقابل این اقدام آمریکا چه برنامه ای دارد گفت:  اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم می‌کنیم و انتظار داریم که مسئولین آمریکا به خود بیایند و تجربه بدست آمده را دوباره آزمایش نکنند.
 
وی تاکید کرد: آنها از گذشته درس بگیرند و بدانند که هیچ یک از این اقدامات تأثیری بر روند تصمیم گیری جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تحریم چه تاثیری بر اقتصاد ایران خواهد داشت ؛ خاطرنشان کرد: ضرر تحریم ها دو سویه خواهد بود وانتظار می رود آمریکا از گذشته خود در قبال ایران درس بگیرد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار