اصفهانغ

سامانه مسافریار تحولی نوین در صنعت گردشگری

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان از ایجادسامانه نرم‌افزار مسافریار برای نخستین بار در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این سامانه برای سومین سال در استان اصفهان همزمان با نوروز شروع به کار کرده و هر سال خدماتش در مقایسه با سال قبل ارتقاء پیدا کرده است.
 
محمدعلی طرفه بیان کرد: نرم افزار مسافر یار، سامانه است که اطلاعات مورد نیاز گردشگران شامل هتل ها، مراکز اسکان و تمامی خدمات شهری را به صورت متن و نمایش بر روی نقشه نشان می دهد. از قابلیت‌های دیگر این سامانه می‌توان به ارائه اوقات شرعی، تقویم شمسی، نمایش ایستگاه‌های دوچرخه سواری، مساجد فعال، ستاد اسکان، اخبار و  وضعیت آب‌وهوا اشاره کرد.
 
وی با اشاره به افزایش 20درصدی ورود گردشگران به استان اصفهان افزود: استان اصفهان همواره در تلاش برای ارتقاءفعالیت های گردشگری است .در فروردین ماه حدود 80 هزار و در اردیبهشت نزدیک به 120 هزار گردشگر خارجی به استان آمدند که  یکی از عوامل تاثیر گذار در این امر  نرم افزار مسافریار بوده که توانسته رضایت مندی گردشگران را افزایش دهد
 
جانشین ستاد هماهنگی گفت: گردشگرانی که قصد اقامت در هتل دارند به آسانی می توانند به این سامانه وصل شوند و رزرو خود را انجام دهند و با حذف  واسطه ها این ارتباط را ایجاد کنند.
 
مدیر اجرایی مجموعه فن آوران اطلاعات گندم و مجری نرم افزار مسافریار نیز گفت: در سال 92، تیم مسافریار گندم با 5 نفر، با هدف اطلاع رسانی به گردشگران کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر دارای 27 نفر پرسنل می باشد که در بازه های مختلف روی فن آوری های این نرم افزار کار می کنند .
 
محمدایمان سروری به ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار مسافریار اشاره کرد و گفت: اولین مزیت این نرم افزار، کامل بودن آن است به نحوی که تمامی نیازهای یک گردشگر شامل مراحل اقامت، اماکن گردشگری و تفریحی استان، فروشگاه های صنایع دستی و اماکن مذهبی را نمایش می دهد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.