امام جمعه موقت زاهدان:

ماه رمضان، ماه معماری شخصیت و هدایت انسان است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: ماه مبارک رمضان، منتسب به پروردگار است و دارای حریم است که این حریم باید صیانت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: ماه مبارک رمضان یک ماه منحصر به فرد و ماه تربیت، معماری شخصیت و هدایت انسان است.
 
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: ماه رمضان از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار است که خداوند متعال، قرآن کریم را در این ماه و در شب قدر نازل کرده است.
 
وی اظهار کرد: قرآن کریم از تمامی ظلمت‌ها انسان را بیرون می‌کشد که این مهم جایگاه کتاب وحی نزد انسان‌ها تعیین می‌کند.
 
حمیدی با تاکید بر پیوند زدن خداوند متعال به مردم از طریق قرآن کریم بیان کرد: قرائت قرآن باید همراه با بصیرت و عمل باشد و به عنوان سیاست و نگاه راهبردی باید در مراسم ترتیل‌خوانی و قرائت قرآن مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی در ادامه با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در بحربن نیز گفت: رژیم آل خلیفه بدلیل نوکری و وابستگی به آمریکا و حکام رژیم آل سعود بدیهی ترین اصول حقوق بشر را نسبت به مردم مظلوم بحرین رعایت نمی کند.
 
امام جمعه موقت زاهدان افزود: اهانت به شیخ عیسی قاسم، این روحانی شیعه موجی از انزجار را در دنیا به وجود آورده است و این جنایات برای ملت ایران به ویژه خوزستان قابل تحمل نیست.
 
حمیدی گفت: اهانت به شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته شیعه توسط رژیم آل خلیفه با حمایت و پشتیبانی رژیم وهابی آل سعود انجام شده است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.