کرمان؛

حضور ترامپ درمنطقه برای اسلام هراسی بود

امام جمعه موقت کرمان از حضور رئیس جمهور آمریکا در عربستان وسپس در سرزمین های اشغالی به عنوان اسلام هراسی و منزوی کردن ایران یادکرد.

حضور ترامپ درمنطقه برای اسلام هراسی بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده  درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی(ع)این شهر گفت: باید دست مردم را برای این حضورگسترده در انتخابات بوسید زیرا
 همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود برنده اصلی انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کردند و نشان دادند که در حفظ نظام و انقلاب ثابت قدم بوده و تا آخر کار با انقلاب هستند.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: مردم به فرمان رهبری پای صندوق‌های رای آمدند و این حضور در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

وی با اشاره به  رای مجدد به دولت توسط مردم تاکید کرد: این فرصت تنها به این معنا است که اگر کاستی در دوره قبل بوده در مدت باقیمانده برطرف شود.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه دشمنان نظام با این حضور باشکوه مردم ناامید شدند گفت:  اکنون وقت انجام است وباید توصیه های رهبر در خصوص سال اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال مدنظر قرارگیرد.

امام جمعه موقت کرمان همچنین اظهار کرد: نباید یادمان برود که برای این انقلاب چه سختی‌هایی کشیده شده و چه عزیزانی شهید شدند عملیات هایی چون آزاد سازی خرمشهر چه هزینه های گزافی برای نظام داشت.

وی به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و بعد از آن به سرزمین های اشغالی نیز اشاره کرد وگفت: دشمنان می‌خواهند با این رفتارها، نظام اسلامی را منزوی کنند و ایران هراسی و اسلام هراسی را در برنامه دارند.

وی با بیان اینکه یک شخصیت بزرگ علمی به نام آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را در بحرین محکوم کرده و اموالش را مصادره کرده‌اند افزود: این کارها نشان از ضعیف بودن دشمن دارد وقوی بودن افرادی چون شیخ عیسی قاسم براین ظلم پیروز خواهند شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار