جام باشگاه‌های زنان والیبال آسیا – قزاقستان

برهانی: همدلی تیمی عامل پیروزی ما بود/ شانس ما برای صعود بیشتر شد

پشت‌خط‌زن ملی‌پوش تیم بانك سرمایه همدلی تیمی را عامل پیروزی تیمش مقابل نماینده چین تایپه دانست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مائده برهانی پس از پیروزی 3 بر یك تیم بانك سرمایه مقابل چین تایپه در روز دوم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت: از این كه توانستیم در دیدار مقابل تیم چین تایپه به پیروزی برسیم بسیار خوشحال و شاكر خدا هستم.
 
وی ادامه داد: تك تك بازیكنان تیم با هم، هم قسم شده‌ بودیم كه این بازی را ببریم. خیلی خوب كار كردیم. در ست اول به دلیل تجربه‌ای كه از بازی‌های قبلی با تیم‌های چین تایپه داشتیم كمی از لحاظ فكری درگیر بودیم.

برهانی افزود: فكر می‌كنم همدلی تیمی ما در بازی امروزی مهم‌ترین نقطه قوت تیم بود. از طرفی در تمام فاكتورها از سرویس و حمله گرفته تا توپ‌گیری و دفاع، همه عالی كردیم.

پشت‌خط‌زن بانك سرمایه، اضافه كرد: شانس ما برای رفتن به جمع 4 تیم برتر مسابقات بیشتر شده است باید تلاش خود را ادامه دهیم تا در نهایت بتوانیم نتایج قابل قبولی كسب كرده و جایگاه خود در آسیا را ارتقا دهیم.

برهانی درباره بازی بعدی تیمش مقابل نماینده كشور میزبان گفت: قزاقستان تیم بلندقامتی دارد و بازیكنانش از نظر فنی در سطح خوبی هستند. این تیم بازیكنان خارجی خوبی هم در اختیار دارند. با این حال ما برای پیروزی مقابل این تیم به میدان می‌رویم. تیمی كه امتیاز میزبانی هم دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار