ساری،

بهار قرآن در مساجد های مازندران

طرح ربیع القرآن شامگاه امشب در کانون های مساجد ، فرهنگی هنری و مراکز خانه های نور مازندران برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقی مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: امسال برای نخستین بار طرح ربیع القرآن مصادف شب اول ماه مبارک رمضان با مشارکت ائمه جماعت، مدیران کانون ها، سایر دستگاه های فرهنگی، قرآنی و اجرایی استان در سطح کانون های فرهنگی هنری و مراکز خانه های نور استان برگزار خواهد شد.

وی بهره گیری مناسب و کافی از فضای قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد برای احیا و تقویت برنامه های قرآنی، استفاده از ظرفیت های استانی در اجرای برنامه مشترک قرآنی، شناسایی و تکریم فعالان قرآنی جهت ترغیب برای حضور در برنامه های قرآنی مساجد و ارائه الگوی برنامه قرآنی برای مساجد و ترویج فرهنگ فعالیت های قرآنی را از اهداف برگزاری طرح ربیع القرآن برشمرد.

مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: برگزاری جلسات تلاوت قرآن در مساجد، استقبال مردم از برنامه ها و فعالیت­ های قرآنی مساجد نیز اهداف رفتاری این طرح است.

فوقی افزود: بر این اساس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای نخستین بار با اجرای طرح ربیع القرآن و برنامه های قرآنی همچون تلاوت این کتاب الهی و سخنرانی در آخرین روز شعبان به استقبال ماه رمضان می روند.

وی گفت: این طرح، شامگاه روز جمعه ٥ خرداد در مساجد مازندران همزمان با سراسر کشور، اجرا می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار