صابری: شكست قزاقستان دور از دسترس نیست/ در همه فاكتورها برتر بودیم

دریافت‌كننده تیم بانوان بانك سرمایه گفت: با توجه به عملكردی كه در دیدار با چین تایپه داشتیم شكست دادن قزاقستان دور از دسترس نیست.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهسا صابری  در پایان دیدار امروز تیم والیبال بانك سرمایه مقابل نماینده چین تایپه گفت: با عملكرد خوب خود در این دیدار نشان دادیم كه چیزی از تیم‌های دیگر كم نداریم.

وی ادامه داد: تنها تفاوت ما با تیم‌های دیگر این است كه به اندازه كافی خودباوری نداریم و در برخی مواقع هم كم تجربگی كار دستمان می‌دهد. دیروز برای اولین بار توانستیم از تیمی مانند تایلند ست بگیریم و این برای ما قدم مهمی است.

صابری به دیدار با چین تایپه اشاره كرد و گفت: در این مسابقه بسیار كم خطا بازی كردیم.در تمامی فاكتورها بهتر از تیم حریف بودیم و توانستیم در نهایت برنده ای مسابقه باشیم.

بازیكن ملی‌پوش تیم بانك سرمایه درباره بازی فردای تیمش مقابل قزاقستان گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. این تیم از حمایت هواداراش بهره‌مند است و این امتیاز خوبی برایش به شمار می‌رود. ما با تمام توان مقابل این تیم بازی می‌كنیم. پیروزی در بازی فردا قطعا برای ما دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار