کرمان؛

به بهانه بازگشت پیکر مطهر 135 شهید

با بازگشت 135کبوتر خونین بال به وطن این روزها هوای کشور عجیب بارانی است.

به بهانه بازگشت پیکر مطهر 135 شهیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   خبری باز از راه رسید . و همه بی تاب شنیدن خبر . خبر از آمدن است ، آمدنی بعد از سال ها انتظار. مادری چشم به راه این آمدن ، کوچه را آذین بندی کرده است .
 
میگوید : "گفته بودم پسرم از سفر برمیگردد"٬ با عکسی که در آغوش دارد نجوا کنان میگوید : "خیلی وقت پیش برای رفتن به جبهه از من و پدرت اجازه گرفتی و خودمان برایت آیینه وقرآن گرفتیم .
یادم است که بوسیدمت ؛ چه گرم و دلچسب ، اما دلم می گفت دیگر نمی بینمت . نمیخواستم باور کنم رفتنت را برای همیشه . سرکوچه نرسیده بودی که صدایت زدم . پایت لرزید ؛ نکند محبت مادرانه مانع رفتن شود . نمیدانم چگونه خودم را به تو رساندم و باردیگر در آغوشت کشیدم . نگاهت کردم ، نگاهم کردی . درنگاهت تمنای رفتن موج می زد ٬ سخت بود اما نگفتم نرو ، می دانستم به حرفم احترام می گذاری و نمی روی اما دلت می رود. سرت که در آغوشم بود در گوش ات آرام گفتم برو اما قول بده که برمی گردی . و حالا به قولت وفا کردی.
 
سی سال دلم بی تاب در آغوش کشیدنت بود . پسرم و پسران سرزمینم خسته راه نباشید با آمدنتان دوباره شهر بوی عطر گل یاس گرفته است . ای 135 کبوتر عاشق ؛ برای آمدنتان مادرها ختم ام یجیب برداشته بودند تا دوباره شما را در آغوش مادرانه بگیرند .
 
عزیزانم بعضی از مادران و پدران چشم انتظارتان دیگر بین ما نیستند برای خوش آمد گویی ، اما همه به جای پدر ومادرتان به دیدار شما می آیند٬ خوش آمدید عاشقان خدا ٬ ای 135 مهاجر الی ا... ، شهر دوباره بوی عطر شما را گرفته است. عطر شهادت ، بوی رشادت و شمیم خوش وفاداری . ای وفاداران خمینی ، ای عاشقان ایران و ای سربازان اسلام "خوش آمدید".
انتهای پیام/ح
سوگل جعفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
شهدا شرمنده ایم....
آخرین اخبار