بیجاری: اگر دلسوز هندبالید مشكل‌تراشی نكنید/ رفتارهای ناشایست بی‌پاسخ نمی‌ماند!

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: امیدوارم كسانی كه خود را دلسوز هندبال می‌دانند سنگ‌اندازی و مشكل‌تراشی نكنند.

مهدی بیجاری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فدراسیون هندبال بعد از روی كار آمدن رییس جدید، گفت: خوشبختانه شرایطی فراهم شد كه همدلی به خانواده هندبال برگردد و این رشته بعد از سال‌ها روی آرامش به خود ببیند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اهالی هندبال هستند كه با رفتارهایشان روحیه جامعه هندبال را تضعیف می‌كنند. همان كسانی كه گذشته مشخصی دارند و كاملا واضح است با هدف تخریب برخی مسائل را مطرح می‌كنند.

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: بالاتر از سیاهی رنگی نیست. جامعه هندبال پیش از روی كار آمدن رحیمی این سیاهی را تجربه كرد. امیدوارم كه برخی آقایان سنگ‌اندازی و مشكل‌تراشی نكنند. ما اهل تهدید نیستیم اما این افراد اگر بخواهند مسیر هندبال را منحرف كنند رفتارشان بدون پاسخ نمی‌ماند.

بیجاری در ادامه گفت: جو خوبی در هندبال كنونی حاكم است. همه در تلاش هستند كه با همدلی و كوشش بتوانند در آسیا مقام نخست را كسب كنند و در جام جهانی هندبال بهترین نتیجه را رقم بزنند.

وی افزود: برخی‌ آقایان به دلیل اهداف شخصی با فدراسیون قبلی همكاری می‌كردند و به دنبال رشد هندبال نبودند. این افراد امروز در فدراسیون جایی ندارند. امیدوارم حراست وزارت ورزش و كمیته انضباطی تقاضا داریم كه به صورت جدی رفتارهای ناشایست این افراد را كه بیشتر در شبكه‌های مجازی انجام می‌شود را كنترل كرده و اجازه پیشروی به آن‌ها ندهند.

بیجاری با اشاره به فعالیت برخی‌ها در صفحات مجازی گفت: فعالیت در این صفحات نشانه ترسو بودن افراد است. اگر حرفی هست كه برای آن سند و مدركی وجود دارد، رو در رو عنوان كنند.  

بیجاری اضافه كرد: انتظار این را داریم كه بزرگان هندبال به كمك این رشته بیایند. البته منظور م از بزرگان هندبال كسانی نیستند كه در ذهن خودشان بزرگ هستند بلكه بزرگ‌منشانی هستند كه می‌توانند كمك كنند. خیلی‌ها ادعای بزرگی داشتند اما تنها موجب پسرفت شدند. هندبال در برهه سختی قرار دارد و برای بهبود شرایط به كمك و حمایت پیشكسوتان هم نیاز دارد.

وی ادامه داد: از وزارت ورزش تقاضا داریم كه از فدراسیون حمایت مالی و معنوی كنند. پتانسیل هندبال بالاست و این موضوعی است كه مسئولان به آن آگاه هستند. این پتاسیل در شرایطی به نتیجه دلخواه منجر می‌شود كه فدارسیون و وزارت ورزش روابط خوبی داشته باشند. در وضعیت فعلی ورزش قطعا فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند دست به اقدامات مهم بزند و نیاز به حمایت دارد.  

ملی‌پوش هندبال ایران در ادامه گفت: خیلی‌ از بازیكنان در دوران قبلی ضربه‌ خوردند و از تیم ملی ناامید شدند. اما با روی كار آمدن رحیمی علاقه‌مند شدند كه به تیم ملی بازگردند و برای كشورشان تلاش كنند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار