بسکتبالیست نفت آبادان:

حدادی فراتر از آسیاست/ در تیم نفت آبادان امنیت مالی داشتیم

تاتاری گفت: در مرحله فینال به علت وجود حامد حدادی در تیم پتروشیمی، با اختلاف زیاد 3 بازی را برابر این تیم واگذار کردیم.

حدادی فراتر از آسیاست / در تیم نفت آبادان امنیت مالی داشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر بسکتبال عصر امروز به پایان رسید و تیم های پتروشیمی بندرامام،نفت آبادان و دانشگاه آزاد به ترتیب مقام های اول تا سوم این فصل را به دست آوردند.

امیرحسین تاتاری بازیکن نفت آبادان درباره وضعیت تیم نفت آبادان در این فصل به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از علت هایی که تیم نفت آبادان موفق شد عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد این بود که از ابتدای فصل حاشیه نداشت و با تمرکز کامل بازی ها را پیگیری می کرد.

مشکل بازیکن خارجی داشتیم

وی ادامه داد: از ابتدای فصل مشکل بازیکن خارجی داشتیم و پس از اینکه دو بازیکن خارجی جذب کردیم بلافاصله از تیم جدا شدند و مجبور شدیم دو بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم.البته رایان ریچاردز به علت مصدومیت به تیم ما کمک چندانی نکرد.

حدادی فراتر از آسیاست

تاتاری افزود: در دو بازی رفت و برگشت موفق شدیم برابر پتروشیمی بندرامام به برتری برسیم اما در مرحله فینال به علت وجود حامد حدادی در تیم پتروشیمی که فراتر آسیاست با اختلاف زیاد مغلوب این تیم شدیم و عنوان نائب قهرمانی را به دست آوردیم.

سامری پشتمان را خالی نکرد

بازیکن نفت آبادان درباره حضور موثر حماد سامری به عنوان سرمربی در تیم  بیان کرد: سرمربی نفت آبادان بسیار با استعداد است و زحمت زیادی برای این کشید و البته مثل یک دوست با این تیم بود و هیچ گاه پشتمان را خالی نکرد.

امنیت مالی داشتیم

تاتاری ادامه داد: هنگامی که بازیکن از نطر مالی تامین باشد تمام تمرکزش را بر روی تمرینات و بازی ها می گذارد.خوشبختانه در تیم نفت آبادان امنیت مالی داشتیم و با تمرکز کافی تمریناتمان را پیگیری می کردیم.

اولویت من نفت آبادان است

بازیکن نفت آبادان در پایان درباره فصل آینده خاطرنشان کرد: به طور حتم نفت آبادان اولویت من برای فصل آینده است زیرا که مردم شهر علاقه وافری به ورزش بسکتبال دارند و همچنین کار کردن با سامری بسیار آسان است و هیچ موقع  بازیکن دچار فشار عصبی نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار