درخواست مهران مدیری از دولت جدید چیست؟ +فیلم

مهران مدیری در برنامه شب گذشته "دورهمی " که با موضوع بدقولی روی آنتن رفت از منتخب مردم در انتخابات درخواست هایی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهران مدیری در برنامه شب گذشته دورهمی از زبان مردم درخواست هایی از دولت جدید جهت تحقق وعده های انتخاباتیشان داشت و عنوان کرد با عمل کردن به وعده هایتان نگذارید مردم امیدشان را از دست بدهند.

مدیری گفت: " چیزی که می‌گویم حرف مردم هست و من زبان مردم هستم. نمی‌دانم این مطالب از تلویزیون پخش خواهد شد یا نه. مردم مطالبه دارند. هرکس رای داده است می‌گوید به وعده‌ها عمل کنند.
 
طی چند سال گذشته یک سری کارهای درجه یک انجام شد، ولی به خیلی از وعده‌ها هم عمل نشد.
 
تو را به خدا در دوره جدید به وعده‌هایتان عمل کنید؛ نگذارید مردم امیدشان را از دست بدهند. این حرف‌ها را باید بزنیم تا اتفاق‌های خوب بیفتد.
 
 گفتنی است؛این برنامه که با موضوع "بدقولی روی آنتن شبکه نسیم رفته بود نمایش هایش با همین موضوع اجرا شد و سوالاتی در همین زمینه از مهمان برنامه که "حامد همایون " خواننده موسیقی پاپ کشورمان بود پرسیده شد."
 
پس از پایان برنامه دورهمی شب گذشته، کاربران شبکه های اجتماعی بارها فیلم صحبت های مهران مدیری را دست به دست کردند، پیش از این صحبت های مهران مدیری در مورد اقتصاد و معیشت مردم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، در بخش جستجوی فیلم های محلی اینستاگرام هم صحبت های مدیری جز پربازدید هاست، با جستجوی هشتگ #مدیری و #دورهمی هم فیلم صحبت های شب گذشته کارگردان فیلم های طنز را می توانید مشاهده کنید.
  
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۹:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
اگه مدیری موفق بشه نقدپذیری رو بین مردم و مسئولین جا بندازه و این فشارا از طرف تندروها اونو وادار به عقب نشینی نکنه(که تا حالا نکرده) فرهنگ نقدپذیری جامعه چندین درجه ارتقا پیدا می کنه.