تشکیل کمیته ویژه برای رسیدگی به مصدومان حادثه فولاد بویراحمد

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد به دستور استاندار خبر داد. ‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته بررسی انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با عضویت مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل بازرسی استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد و همه جوانب این حادثه در حال بررسی و پیگیری است.

وی افزود: علت یا عوامل این حادثه دلخراش و انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در حال بررسی است و پس از روش شدن همه زوایا، علت این انفجار از طریق رسانه‌ها به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات و پیگیری مستمر و مداوم اعضای این کمیته ویژه جهت مشخص شدن عوامل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استاندآر در یاسوج و همچنین مدیرکل دفتر اقتصادی نیز در شیراز علاوه بر عیادت مصدومان، پیگیری روند درمان آنان و احقاق حق آنان هستند.

محنایی تصریح کرد: موضوع و روند بررسی انفجار کارخانه فولاد بویراحمد با دستور ویژه استاندار و تا تعیین نهایی وضعیت مصدومان و جانباختگان و همچنین مشخص شدن کامل حادثه و روشن شدن علت انفجار، از سوی اعضای این کمیته ادامه دارد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.