قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حذف بیمه سلامت افراد غیرنیازمند اولویت کاری دولت دوازدهم باشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: هدف اصلی طرح تحول سلامت محرومیت زادیی است و آزمون وسع برای ارائه بهتر خدمات به قشر کم درآمد صورت خواهد گرفت.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حذف افراد غیرنیازمند از پوشــش بیمه سلامت رایگان و انجــام آزمون وُســع گفت: رویکرد و هدف اصلی طرح تحول سلامت محرومیت زادیی است و این آزمون برای ارائه بهتر خدمات به قشر کم درآمد و محرومین صورت خواهد گرفت.

وی افزود: انجام آزمون وسع و حذف افراد غیرنیازمند از پوشش بیمه، طبق قانون برنامه ششم توسعه صورت خواهد گرفت و دولت دوازدهم این مسئله را در اولویت کاری خود قرار داده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه انجام آزمون وســع و حــذف افراد غیرنیازمند الزامی است، تصریح کرد: این آزمون شــامل افراد تحت پوشش کمیته امــداد؛ بهزیســتی و روســتاییان نمی شــود و فقط شهرنشینانی که از درآمد کافی برخوردار هســتند حذف خواهند شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: مجلس شــورای اســلامی دولت را موظف به آماده ســازی زیرساخت‌هایی مانند الکترونیکی کردن پرونده‌های سلامت کرده زیرا این امر صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اتلاف منابع را در پی دارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار