در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زاهدی: با وجود سند تحول بنیادین نیازی به نسخه وارداتی نیست

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: ما خودمان یک سند تحول بنیادین آموزش داریم که بر اساس باور‌ها و ارزش‌های اسلامی به صورت بومی تهیه شده است و دیگر نیازی به یک سند وارداتی نداریم.

زاهدی: با وجود سند تحول بنیادین نیازی به نسخه وارداتی نیست
محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه به زودی سند ۲۰۳۰ هم در کمیسیون آموزش مجلس و هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم مواضع این دو نهاد در مورد سند رسما اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در واکنش به اصرار مقامات دولتی به اجرای بخش‌هایی از این سند که طبق ادعاهای آن‌ها با باورهای مردم ایران سازگار است، بیان داشت: ما خودمان یک سند تحول بنیادین آموزش داریم که بر اساس باور‌ها و ارزش‌های اسلامی به صورت بومی تهیه شده است و دیگر نیازی به یک سند وارداتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه ابهام بسیار زیادی در آنچه که به عنوان چهارچوب این سند توسط یونسکو آماده و رونمایی شده وجود دارد، بیان داشت: بندهای این سند قابل پیاده شدن نیست چراکه با بسیاری از باور‌ها و برخی اصول قانونی اساسی ما در تضاد است.

زاهدی در پایان تاکید کرد: کار بررسی این سند باید به صورت کاملا علمی کارشناسی و به دور از جنجال‌های سیاسی انجام شود تا یک نتیجه ثمربخش داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار