خاطره‌گویی در محضر رهبر انقلاب/نوجوان اسیری که با خبرنگار خارجی مصاحبه نکرد +فیلم

بخش‌هایی از خاطره‌گویی آزاده‌ای را در محضر مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنید که حاضر نشد در دوران اسارت با خبرنگار بی‌حجاب مصاحبه کند.

خاطره‌گویی نوجوان آزاده در محضر رهبر انقلاب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طحانیان همان نوجوان آزاده‌ای است که در زمان اسارت به یک شرط حاضر شد با خبرنگار زن رسانه‌های خارجی مصاحبه کند و آن داشتن حجاب بود. او آنقدر بر عقیده‌اش پافشاری کرد تا اینکه خبرنگار موهایش را با روسری پوشاند و مصاحبه را آغاز کرد. این نوجوان دوران اسارت را با سربلندی و عزتمندانه پشت سر گذاشت و حالا پس از چندین سال در حالی که دیگر چهره‌ای مردانه پیدا کرده در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر شده است.
 
چهارشنبه گذشته همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، تعدادی از رزمندگان و ایتارگران برای ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس به محضر رهبر انقلاب رفتند و حرف‌هایی از جنس ایثار و شهادت و آزادگی زدند. مهدی طحانیان یکی از همین رزمندگان بود که با وجود گذشت سالها از آن روزها، همچنان پای باورها و آرمان‌هایش  ایستاده و خود را رهرو شهدا می‌داند.
 
ویدئوی زیر بخش‌های کوتاهی از مصاحبه او در دوران اسارت و ذکر خاطره در محضر رهبر انقلاب را نشان می‌دهد.
 
دانلود فیلم
 
انتهای فیلم/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پاینده
۱۵:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه بعضی مسلمان نماها اگر اینرا مشاهده کنند ممکن است به رسانه ملی ایراد بگیرند وبگویند شما تبلیغ خشونت کردید چون اربابان ما شیاطین ناراحت میشوند.