ساری،

اجرای طرح ضیافت الهی در 30 شهر مازندران

طرح ضیافت الهی در 30 شهر مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌ الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح ضیافت الهی در قالب برنامه ‌های ماه مبارک رمضان در حدود ۳۰ شهر مازندران برگزار می ‌شود.

وی افزود: با حضور ۵۰ نفر از روحانیونی که از قم اعزام شدند در امامزاده‌ های دارای مجتمع فرهنگی در قالب خیمه‌ های معرفت دوره‌ های ویژه برگزار می ‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این دوره‌ ها در سه بخش مشاوره خانواده، کودک و وقف براساس نیازمندی ‌های روز جامعه ازجمله دارو، درمان، پژوهش و تحقیقات است.

حجت‌ الاسلام قربانی با بیان اینکه در بیش از ۲۰۰ بقعه مراسم تفسیر قرآن با حضور روحانیون دینی برگزار می شود، افزود: بحث تفسیر مباحث اخلاقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان روزانه یک جزء از قرآن کریم ترتیل‌ خوانی می ‌شود، گفت: بحث احکام اسلامی ویژه بانوان نیز در دستور کار قرار دارد که در این زمینه از خواهران طلبه استفاده می‌ شود.

معاون فرهنگی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: طرح ضیافت در قالب برنامه‌ های ماه مبارک رمضان در حدود ۳۰ شهر مازندران برگزار می‌شود که برنامه‌ های افطاردهی و سبد کالا نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار