نوسازی یک هزار تاکسی در تبریز

یک هزار تاکسی در تبریز نوسازی می شود.

نوسازی یک هزار تاکسی در تبریز در سال 96به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی  شهرداری تبریز گفت :  امسال  با نوسازی این تعداد  تاکسی  در تبریز  تقریبا هیچ تاکسی فرسوده ای در این کلانشهر باقی نخواهد ماند.
 فرخ جلالی  با بیان اینکه در سال گذشته ۲۹۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز نوسازی شدند، خاطرنشان کرد:  سال گذشته ۲۰میلیون تومان تسهیلات برای رانندگان دارای خودروهای اسقاطی  با سود ۱۶درصد در نظر گرفته شد.
به گفته جلالی سازمان تاکسیرانی و شهرداری تبریز در ابتکاری  ۵ میلیون تومانی را هم که باید رانندگان پرداخت می کردند به وام تبدیل کرد  که در مجموع ، میزان این تسهیلات به  ۲۵میلیون تومان رسید.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود : رانندگان تاکسی‌ها هر روز حدود ۵۰ یا ۶۰ هزار تومان درآمد دارند و هرماه نیز ۵۷۰ هزار تومان قسط همان وام رامی‌دهند و  اعتراض‌شان حق است و ما نیز قبول داریم.
وی گفت : برای بهبود وضعیت تاکسی‌ها باید دستگاه‌ های دیگری نیز به عرصه ورود کنند که از آن جمله می توان به  راهنمایی و رانندگی اشاره کرد که باید جلوی خودروهای شخصی مسافربر را بگیرد.
جلالی همچنین  درباره فرهنگ‌سازی برای رانندگان و ایجاد آمادگی برای تبریز ۲۰۱۸ گفت: هم اکنون در مرحله  نخست این طرح  ۲۰۰نفر برای گذراندن دوره‌ های آموزش نحوه برخورد با گردشگران  ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: ۲۸ نفر از  رانندگان اتوبوس‌ های تبریز به زبان انگلیسی به صورت کامل تسلط دارند که با تکرار ۳ دوره آموزشی زبان انگلیسی  ، 700 راننده  اتوبوس و تاکسی در تبریز به   زبان انگلیسی مسلط خواهند شد.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.