نماینده دموکرات: داماد ترامپ باید محاکمه شود

عضو مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد جرد کوشنر باید استعفا بدهد و به علت خودداری از افشای ارتباطش با روس ها محاکمه شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتشار اخباری درباره ی ارتباط داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور با روسیه تاکید کرد جرد کوشنر باید استعفا بدهد و به علت خودداری از افشای ارتباطش با روس ها در دادگاه محاکمه شود.

تد لو، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با سی ان ان، جرد کوشنر را به دروغگویی متهم کرد و افزود: «کوشنر در نخستین نشستی که به منظور اعطای صلاحیت امنیتی به وی برگزار شد از افشای دیدارش با سفیر روسیه (در واشنگتن) خودداری کرد.
 
وی در همین دیدار به سفیر روسیه پیشنهاد داده بود خط سری ارتباطی بین کاخ سفید و کاخ کرملین در مسکو ایجاد شود. کوشنر همچنین از افشای دو مورد تماس دیگر با روس ها هم خودداری کرده است.»

این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان همچنین در پاسخ به سخنان ژنرال مک مستر، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ مبنی بر وجود کانال های مخفی ارتباطی با دیگر کشورها تاکید کرد ژنرال مک مستر مردم آمریکا را گمراه می کند زیرا در اینجا بحث کانال مخفی ارتباطی مطرح نیست بلکه دعوا بر سر این است که جرد کوشنر پیشنهاد داده این کانال ارتباطی سری در سفارت روسیه و با استفاده از ابزار و تجهیزات روسی ایجاد شود و تنها علتی که برای این پیشنهاد می توان در نظر گرفت پنهان کردن چنین ارتباطی از دید دستگاه های اطلاعاتی آمریکاست. 

تد لو گفت: افشا شدن چنین مواردی نشان می دهد روسیه هیچگاه متحد آمریکا نبوده و نخواهد بود. روس ها سال گذشته تلاش کردند انتخابات ریاست جمهوری ما را خدشه دار کنند و هنوز هم دارند تلاش می کنند دموکراسی را در کشور ما تضعیف نمایند.

نماینده کالیفرنیا در پیامی توئیتری هم نوشت: در گواهینامه فرم صلاحیت امنیتی من آمده است اگر مطلبی خلاف واقع گفته شود مجازتش زندان است. جرد کوشنر در فرم صلاحیت امنیتی خود دروغ گفت.

لو افزود: وکلای کوشنر اصل ارتباط کوشنر را با روس ها رد نکرده اند و لذا خودداری کوشنر از گزارش کردن این ارتباط در فرم صلاحیت امنیتی به معنای زیرپا گذاشتن قانون است و مجازات دارد.
  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار