شیراز؛

مشارکت 250 میلیارد ریالی خیران سلامت فارس در توسعه خدمات بهداشتی

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از مشارکت 250 میلیارد ریالی خیران سلامت فارس در توسعه خدمات بهداشتی استان خبر داد.

مشارکت 250 میلیارد ریالی خیران سلامت فارس در توسعه خدمات بهداشتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به اینکه خیران سلامت استان فارس در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی ۲۵۰ میلیارد ریال مشارکت کردند، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود کمک‌های خیران سلامت در سال 96 به بیش از 400 ملیارد ریال درسال 96 افزایش یابد.
 
رامجردی افزود: از شش هزار تخت بیمارستانی ایجاده شده در استان فارس دو هزار و 500 تخت بیمارستانی را خیران تامین کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: کمک‌های افراد نیکوکار در حوزه سلامت شامل ساخت و ساز عمرانی، اهدای ملک و اهدای تجهیزات پزشکی به همراه ساخت پایگاه‌های اورژانس است.
 
رامجردی اظهار داشت: در 15 سال گذشته دو هزار و 500 خیر با مجمع خیرین تامین سلامت فارس همکاری داشته که 150 نفر از آنان پارسال فعالیت خود را آغاز کرده و 57 نفر از آنان بیشترین کمک را کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: خیرین فارس همچنین در 15 سال فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت بیش از 10 هزار میلیارد ریال به مجموعه درمانی بهداشتی استان اهدا کردند.
 
رامجردی افزود: پارسال این مجمع یک هزار و 960 نیاز در حوزه درمان، بهداشت و سلامت در استان را شناسایی کرده که خیرین می‌توانند امور خیر خود را بر اساس اهداف و اولویت‌های استان انتخاب و اجرایی کنند.
 
وی گفت: در سال 95 با مشارکت استادان دانشگاه و خیرین صندوق حمایت از دانشجویان مستعدی که نیاز به حمایت دارند، تشکیل شد و سه میلیارد ریال صرف این مهم شد و امسال میزان حمایت از دانشجویان توسط این صندوق 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه استان فارس از پیشروترین استان‌های کشور در مشارکت خیران سلامت برای توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی است تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور است که این مهم نیز در دست اجرا است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار