آزمایش سلاح جدید ضدهوایی پیونگ‌یانگ در حضور رهبر کره شمالی

کره شمالی یک سلاح جدید ضدهوایی را که می‌تواند هر هدفی را مورد حمله قرار دهد، در حضور کیم جونگ اون آزمایش کرد.

آزمایش سلاح جدید ضدهوایی پیونگ‌یانگ در حضور رهبر کره شمالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرگزاری کره شمالی گزارش داد، این کشور یک سلاح جدید ضدهوایی را با حضور کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، آزمایش کرد. 

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، این سلاح می‌تواند هر هدفی را از هر جهتی شناسایی کند و مورد حمله قرار دهد. این در حالی است که ماهیت دقیق این سلاح مشخص نیست.

خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA روز یکشنبه اعلام کرد کیم جونگ اون در آزمایش نوع جدیدی از سامانه تسلیحاتی هدایت شونده ضدهوایی که با هدف ردیابی و منهدم کردن اهداف مختلف پروازی در جهات مختلف طراحی شده است، شرکت کرد. خبرگزاری رسمی کره شمالی مشخص نکرد که این آزمایش دقیقا در چه زمانی صورت گرفته است.

طبق گزارش این خبرگزاری، پیونگ‌یانگ پیش از این در آوریل سال 2016 همین سامانه ضدهوایی را آزمایش کرده بود. در آن زمان اشکالاتی در عملکرد سامانه پدیدار شد، اما این بار کیم جونگ اون شاهد آن بود که تمام خلاءها و اشکالات این سامانه ضدهوای کاملا برطرف شده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود پس از این آزمایش کیم جونگ اون از کارایی و دقت سامانه ردیابی و انهدام اهداف هوایی به طرز قابل توجهی افزایش یافته است، ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد این سامانه باید به تولید انبوه برسد و در تمام نقاط کشور از جمله جنگلها مستقر شود تا رویای جنون‌آمیز دشمن برای کنترل حریم هوایی کره شمالی کاملا از بین برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار