چهار مدال تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه

دومین روز رقابت های جودوی نابینایان و کم بینایان قهرمانی آسیا–اقیانوسیه نمایندگان کشورمان صاحب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کردند.

چهار مدال تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک؛ در دومین روز این مسابقات که در کشور ازبکستان درحال برگزاری است احسان موسی نژاد در وزن 100– کیلوگرم با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل حریفانی از تایلند به عنوان قهرمانی دست یافت.
 
 امید جعفری دیگر نماینده کشورمان در وزن 81– کیلوگرم مسابقه داد که پس از استراحت در دور نخست توشیف نماینده قدرتمند ازبکستان را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت، اما در این مرحله مقابل حریف مطرح خود از کشور کره جنوبی شکست خورد و به نشان نقره رسید.
 
 محمدعلی شنانی نیز که در بازی های کشورهای اسلامی مدال نقره کسب کرده بود در وزن 90– کیلوگرم در دور نخست نماینده کره جنوبی را ضربه فنی کرد، در دور دوم اگرچه برابر جودوکار ازبکستانی به تساوی رسیده بود، اما با رای داوران حریفش برنده اعلام شد. درنتیجه شنانی به مسابقه رده بندی رفت و با پیروزی برابر جودوکاری از کشور تایلند به مدال برنز دست یافت.
 
 محمدرضا خیراله زاده هم در وزن 100+ کیلوگرم پس از استراحت دور اول به مصاف ازبکستان رفت و شکست خورد تا در مرحله رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش کند. وی در این مرحله مقابل نماینده عراق پیروز شد و گردن آویز برنز گرفت.
 
 بدین ترتیب تیم ملی جوودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان دو مدال طلا، یک نقره و 3 برنز کسب کرد و برای نخستین بار در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار