آماده سازی ۸۰ درصد مدارس شاهد برای بحث هوشمندسازی

سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی ۸۰ درصد مدارس برای هوشمندسازی گفت: به تولید محتوا در این حوزه توجه ویژه‌ای داریم.

محمدرضا رزاقی سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت هوشمندسازی مدارس شاهد اظهار کرد: مقدمات هوشمندسازی برای حدود ۸۰ مدرسه شاهد به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده است.
 
وی ادامه داد: موضوعی که همواره به دنبال آن هستیم قالب و محتوای بحث هوشمندسازی مدارس شاهد است که فراتر از بحث سخت افزاری مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به دنبال راه اندازی جریان محتوا درمدارس شاهد هستیم تا با اطلاع رسانی به خانواده‌ها در خصوص هوشمندسازی شدن مدارس شاهد، دانش آموزان را با کیفیت بالاتری تربیت کنیم.
 
رزاقی با بیان اینکه این موضوعات در دستور کار مجموعه قرار گرفته است، عنوان کرد: به لحاظ سخت افزاری و چارچوب کلی در ۸۰ درصد مدارس شاهد مقدمات هوشمندسازی فراهم شده است چرا که بخشی از این هوشمندسازی به زیرساخت‌ها مربوط می‌شود.
 
وی یادآور شد: تامین زیرساخت‌هایی مانند پهنای باند و اینترنت برای هوشمندسازی مدارس به سایر دستگاه‌ها وابسته بوده و هوشمندسازی به عنوان یک جریان تسهیل گر امر تعلیم و تربیت مورد توجه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۲:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
مدارس شاهد با اخذ شهریه سالانه دویست میلیون در حساب دارن و به راحتی هوشمند می شوند و این کار عجیبی نیست!1اگه هنر دارید مدارس دولتی را دریابید که روی هوا موندن
آخرین اخبار