اصفهان؛

رشد 200 برابری درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش تیران وکرون

مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون از رشد 200 برابری درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش این شهرستان در چهار ساله گذشته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا مرزبان  با اشاره به تحصیل 2هزار دانش آموز نیازمند در شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: کمک خیران به رفع نیازهای دانش آموزان شهرستان در این چهار سال رشد داشته و در این مدت خیران 15 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده اند.
 
مدیرآموزش و پرورش همچنین شهرستان تیران و کرون از رشد 200 برابری درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش این شهرستان در چهار ساله گذشته خبرداد.
 
وی افزود : درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش از محل اخذ وجوه مرتبط به هزینه‌های ثبت نام داوطلبان متفرقه امتحانات، آزمون‌های متفرقه و صدور تأییدیه تحصیلی و خدمات آموزشی است.
 
وی بیان کرد: معوقات آموزش و پرورش از سایر دستگاه ها مانند شهرداری ها و بخش عوارض دراین چهارسال انجام و به روزرسانی این درآمدها صورت گرفته است.
 
مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون افزود: علاوه بر درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش، اعتبارات تملک و دارایی و کمک های خیران در این چهار سال افزایش داشته است که رشد اعتبارات به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رفع نیازها کمک کرده است.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون نیازمند اعتبارات بیشتری برای رفع نیازها است ، گفت: با وجود اینکه 60 درصد مدارس شهرستان تیران و کرون فرسوده و 10 درصد از کل مدارس فرصوده تخریبی است نیاز به احداث مدرسه در این منطقه وجود دارد که تاکنون با حمایت خیران واعتبارات دولتی برخی از نیازها رفع شده است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.