همدان؛

جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از برگزاری جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر روز پنج شنبه هفته جاری در همدان خبر داد.

جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم پاک بین گفت: المپیاد فرهنگی ورزشی جوانه‌ها به منظور آشنایی اعضای کانون غنچه های هلال احمر با تاریخچه و اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر، اصول و روش های ایمنی و امدادی در مهدکودک‌ها برگزار می شود.

وی افزود: امسال جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر برای دومین بار با هدف آشنایی کودکان با عملیات امدادی، آشنایی با فعالیت های هلال احمر و نحوه امداد رسانی برگزار می شود.

پاک بین با بیان اینکه در حال حاضر استان همدان دارای 130 کانون غنچه هلال احمر است، تصریح کرد: امسال جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر در دو شهرستان همدان و ملایر برگزار می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: کودکان در این المپیاد ،  علاوه بر تاریخچه هلال احمر با  روش های پناهگیری و خروج امن در زمان بحران و سوانح و حوادث، آشنایی با شماره های اضطراری و توسعه فرهنگ خودامدادی آشنا می شوند.

پاک بین خاطرنشان کرد: کودکان و نونهالان می توانند نقش مهمی در گسترش پیام ها و آموزش های امدادی در خانواده ها داشته باشند.

وی افزود: در این جشنواره 20 نونهال دختر و پسر مهد کودک به گروه های چهارنفره تقسیم می شوند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.