پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

انرژی‌زا ترین میوه برای روزه داران/مرموزترین عامل شیوع سرطان/مواد غذایی این برندهای معروف را نخرید/تعداد مبتلایان و متوفیان تب کریمه

ساخت نوشابه با طعم کرم و سوسک/نوشیدنی‌های مجاز برای دیابتی ها در ماه رمضان/این موادغذایی را نه بخرید و نه بخورید/تعداد مبتلایان و متوفیان «تب کریمه»/به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

وجود حجم بالای پروتئین در حشرات باعث شده تا برخی شرکت‌های سازنده محصولات خوراکی از آن‌ها به عنوان طعم دهنده و ماده انرژی زا در محصولات خود استفاده کنند. 

تقلب علمی به عنوان یک دغدغه در حوزه علمی کشور است و باید در سطح ملی به آن پرداخته و تقاضا برای اخذ مدرک در کشور شکل منطقی به خود گیرد.

یکی از شایعترین مشکلات در ماه رمضان ، بوی بد دهان به علت خشکی دهان است که به هنگام روزه گرفتن حاصل می شود که در ادامه راه حل هایی برای رفع این مشکل ارائه شده است.

متخصصان تغذیه معتقدند که افراد دیابتی می توانند چند نوع نوشیدنی سالم را بدون نگرانی از نوسان قند خون خود در فاصله بین افطار تا سحر استفاده کنند.

پوشش مناسب در ماه رمضان می تواند علاوه بر خنک نمودن بدن، مانع تعریق بیش از حد گردد و آب بدن را حفظ نموده و از تشنگی های سخت جلوگیری می کند. 

سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده غذایی و شرکت تولیدی غیرمجاز را اعلام کرد. 


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از فرصت ۲ روزه برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان در روزهای ۷ و ۸ خرداد می‌توانند ثبت نام کنند.

یکی از میوه‌های مفید و پرخاصیت در فصول گرم سال، زردآلو است که مصرف آن باعث آبرسانی، دریافت ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
مرموزترین عامل شیوع سرطان کوووووووووووووووووو
آخرین اخبار