ایلام؛

محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان برجسته در ایلام برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از برگزاری محفل بزرگ قرآنی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت‌الاسلام حسن شهیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این محفل قرآنی با حضور قاری برجسته مصری احمد احمد السید در تاریخ ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

وی شور و شوق مردم استان به ویژه جوانان و نوجوانان را برای فراگیری علوم قرآنی بسیبار خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این محافل روز به روز شاهد ارتقای فرهنگ قرآنی در استان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام وی از آمادگی زیارتگاه ها و بقاع متبرکه استان برای برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: ۳۰ روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم در ایم ماه مبارک به مناطق و شهرستان های مختلف استان حضور پیدا می کنند.

شهیدی اجرای طرح خیمه‌های معرفت را از مهم ترین برنامه های این ایام ذکر کرد و گفت: این طرح در پنج بقعه متبرکه شاخص استان اجرا و برنامه ‌هایی همچون پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه کودک، اجرای برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در این خیمه ها پیش بینی شده است.

وی همایش توجیهی با حضور ۱۲۰ نفر از اعضای هیات‌ امنای بقاع متبرکه استان برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر رمضان، اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه، سخنرانی، برگزاری برنامه‌ها و مراسمات ویژه شب‌های قدر در سطح ۱۰ بقعه متبرکه استان و برگزاری جلسات تفسیر و ترتیل خوانی، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه، اهدای کتاب قرآن کریم و نهج‌البلاغه به بقاع متبرکه را از دیگر فعالیت های ماه مبارک رمضان در استان ایلام عنوان کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.