داستان های قرآنی؛

گزارشی خواندنی از یک عروسی در قرآن / رابطه حضرت مریم و هارون! / سه گناهکار خوش عاقبت / معرفی قاتل توسط مقتول!

در این مطلب، داستان های جالبی از قرآن کریم را میخوانید.

گزارشی خواندنی از یک عروسی در قرآن / رابطه حضرت مریم و هارون! /  سه گناهکار خوش عاقبت / معرفی قاتل توسط مقتول!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا چند داستان قرآنی را که بسیار آموزنده میباشد را برای شما آورده ایم. 

خبرهایی از ارتباط جن با انسان می شنیدیم.هر چند عقل موریانه بسیار کوچک است، ولی می فهمیدیم که جن، سلاحی در دست انسان است. خداوند، جن را به تسخیر حضرت سلیمان (ع) درآورد همان گونه که سربازان و نوکران را زیر فرمان او درآورده بود.


با کمی تأمل داستان بسیار زیبایی از یک ازدواج سالم را در قرآن کریم مشاهده خواهیم کرد که مطالعه آن می تواند برای زندگی همه جوانان و حتی بزرگترها راهگشا و الگو باشد.


نسبت خواهری که میان هارون و حضرت مریم در قرآن آمده است، منظور همان هارون،برادر حضرت موسی نیست زیرا این دو نفر از نظر زمانی با یکدیگر فاصله بسیار زیادی دارند و هارون مدت ها قبل از حضرت مریم می زیسته است.


در این مطلب، داستان جالبی از قرآن کریم را میخوانید.


در این مطلب، داستان جالبی از قرآن کریم را میخوانید.
 
داستان های قرآنی 


مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: بنده این روایت را که در مقام ائمه (علیهم السلام) نقل شده است که می‌فرماید: ما را از مقام ربوبیت و پرودرگاری تنزل دهید و به جز آن درباره ما هر چه می خواهید بگویید، در جوامع حدیثی ندیده‌ام.


قرآن کریم سه ویژگی را به‌عنوان آداب تلاوت خود بیان فرموده است که با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان لازم است به آن توجه داشته باشیم.


کسانى که در ماه رمضان در حضر باشند باید روزه بگیرند اما آنها که بیمار یا مسافرند روزهاى دیگرى را به جاى آن روزه مى‌گیرند، «فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُ وَ مَنْ کانَ مَریضاً أَوْ عَلى سَفَر فَعِدَّةٌ مِنْ أَیّام أُخَرَ».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار