انتقام از نوع انگلیسی؛

خلبان انگلیسی بمبی را به تلافی انفجار منچستر در سوریه پرتاب کرد!

خلبان جنگنده انگلیسی به تلافی انفجار انتحاری در شهر منچستر، بمبی را در سوریه پرتاب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الحدث، روزنامه ایندیپندنت فاش کرد صحیح بودن تصاویر مربوط به اقدام خلبان جنگنده انگلیسی به پرتاب بمبی در سوریه که روی آن عبارتی مربوط به انفجار منچستر نوشته شده بود، تایید شد.

روی این بمب نوشته شده بود: «درود عاشقانه از منچستر»!.

این روزنامه انگلیسی نوشت: با وجود تایید شدن صحیح بودن این تصاویر، هنوز مشخص نیست چه فردی این جمله را روی این بمب نوشته است.

از سوی دیگر، روزنامه دیلی تلگراف تایید کرد جنگنده ای که این بمب را پرتاب کرد متعلق به نیروی هوایی سلطنتی انگلیس بود و از پایگاهی در بخش جنوبی قبرس به پرواز درآمد و مواضعی را در سوریه هدف قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
روباه کثیف و پیر.
Iran (Islamic Republic of)
بهجتی
۰۲:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
مرتیکه خر نفهم ، بمب رو رو مردم بیگناه که خود قربانی تروریسم هستن میریزن ؟ جرات داری بگو جرا خودتون با عربستان و آمریکا از داعش حمایت کردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
واقعا جای تاسف و غصه و غم زیادی داره که کشور ها و مردم مانی که مورد تجاوز وحمله نظامی و همچنین تعزض گروههای تروریستی واقع شده اند و باعث کشته و اواره شدن هزاران نفر و ویرانی های زیاد شده است از ی طرف و از طرف دیگر در ذهن افکار عمومی دنیا هم کسانی هستن که افراطی ، تروریست ، جنگ طلب و مورد انتقاد های نژاد پرستانه و حمله های می شوند و در کل در حال حاظر این کشورهای مسلمان و اسلامی هستن که مورد تجاوز و حمله و درگیر جنگ شده‌اند و چه تلفاتی جانی و چه ضرر های زیاد مالی شده اند و درصد بالای آنها آواره شده اند و از طرف دیگر این مسلمان و این دین اسلام هست که دارنند ان را افراطی ، جنگ طلب ،تروریست و وحشی نشان میدهند و افکار عمومی مردم بیشتر دنیا بویژه در اروپا و آمریکا را نسبت ب مسلمانان و دین اسلام خراب و در نظر آنها مسلمانان تروریست و عامل بیستر بمب گذاری ها در اروپا هستن . واقعا جای تاسف و ناراحتی و نگرانی هست که دشمنان دین اسلام و مسلمانان مثل صهیونیسم ها و وهابیون در اسرائیل و عربستان و آمریکا که تمام این جنگ ها و درگیری ها و بمب گذاری ها و بوجود امدن گروههای تروریستی امثال داعش ، القاعده ، طالبان ب دست همین آمریکا، اسرائیل ، عربستان و با نقشه و اهداف آنها بوجود آمده و تمام این کشتار ها و ریختن خون انسان های بیگناه و بی دفاع چه در کشور های سوریه ، عراق ، یمن ، فلسطین ، لبنان و... و چه در دیگر نقاط جهان مثل فرانسه ، انگلیس ، .... همش توسط و طبق نقشه و سیاست گذاری های گروههای قوی در امریکا ، اروپا ، اسرائیل ، عربستان صورت گرفته و انجام شده است ولی متاسفانه با زور تبلیغات و رسانه های خبری و تصویری واقعیت ها و مقصر ها ، جنایت کاران اصلی پنهان شده و دیگران را مقصر و جنایت کار ، تروریست نشان داده و اینگونه اقدامات را ب گردن دیگری انداخته و خودشان را مظلوم ، مخالف تروریست و دشمن تروریست ها و انسان های خوب و بشر دوستانه و محافظت کردن از جان ئ مال و امنیت مردم جا زده و نشان می دهند. و متاسفانه مسلمانان و کسور های اسلامی ب جای اتحاد و دوستی و مقابله با دشمن اصلی و خونی خود ب جان هم افتادن و همدیگر را می کشند و خراب می کنند با دست خود و پول خودشان و با دشمن اصلی اسلام و مسلمین دست دوستی داده اند و در خواب غفلت هستن و کی می خواهند بیدار شوند معلوم نیست و این جا هست که جای علمای بزرگ اسلام و مسلمانان چه شیعه و سنی خالی و حضورشان احساس میشه که با درایت و خویشتن داری و دوری کردن از بیانات و صحبت های مه باعث سوءاستفاده دشمنان و بوی نفاق می‌دهد پا جلو گذاشته و این امت اسلام و مسلمان جهان را از خواب بیدار کنند و همه را باهم متحد کنند
United States of America
بی نام
۰۳:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
جناب، شما برو خبرنگار شو...بیشتر از خبرنگار نوشتی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
عجب آدم پست و نفهمی بوده!!!!
بمب گذار منچستر که سوری نبود!!
حتی اگر هم سوری بود، یک تروریست چه ربطی به یک ملت داره؟؟؟
آخرین اخبار