آرزوی مهمان خندوانه برای پدر شدن رامبد جوان/ چهارمین فرزند حجت‌ الاسلام سرلک هم به دنیا آمد + فیلم

برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته، برای بار سوم میزبان حجت الاسلام علی سرلک شد.

تاکید حجت‌ السلام سرلک به حضور مردم در سینماها
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، شب گذشته رامبد جوان با میزبانی از خادمین مساجد استان تهران، به گفتگو با حجت الاسلام علی سرلک نشست و کمدین مجید یاسر به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.
 
جوان در ابتدای برنامه تلویزیونی خندوانه در خصوص حال و هوای خانواده های ایرانی در ماه مبارک رمضان گفت و به برپایی افطاری های ساده اشاره و شادی برنامه را به همه خادمین مساجد ایران تقدیم کرد.
 
مجید یاسر ابتدای برنامه به همراه علی مسعودی وارد استودیو خندوانه شد و با تعریف خاطرات خود از سفر به شمال به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و جوان پس از یک میان برنامه گزارشی از قول امیر جعفری را به نمایش گذاشت.
 
مجری برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته برای بار سوم میزبان حجت الاسلام علی سرلک شد.
 
حجت‌ الاسلام سرلک ابتدا ضمن سلام و تبریک ورود به ماه مبارک رمضان، از حال و هوای خوب زندگی خودش و برکات پرودگار الهی گفت.
 
جوان به حضور حجت الاسلام سرلک برای بار سوم در برنامه تلویزیونی خندوانه اشاره کرد.
 
این کارشناس مذهبی درخصوص سرایت کردن کارهای خوب در ماه رمضان بیان کرد: همه کارهای خوب ریشه دار می شود و در بقیه سالهای زندگی اثر خود را می گذارد و در مقابلش کارهای بد هم همین شکل است. باید یادمان باشد در مسیر درست کار خود را ادامه بدهیم و یادمان باشد، هیچ کار نیکی در عالم گم نمی شود.
 
حجت الاسلام سرلک به میزان ناامیدی در بین جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: جوان یک لوکوموتیو متحرک است و بیکار است و خیلی ها به دلیل اینکه آینده‌ای روشن ندارند، دلشان روشن نیست و بعضی از جوانان ناامید می شوند چون دیر خبر به آنها می رسد و دیرتر به امید می رسند.
 
وی افزود: در جامعه به صورت فراوان جوان امیدوار داریم و یک آدم پرانرژی می تواند این لوکوموتیو را به جریان در بیاورد.
 
جوان از پدر شدن حجت‌ الاسلام سرلک برای بار چهارم و‌ تولد پسر او محمد مهدی خبر داد.
 
همچین حجت الاسلام سرلک به دنبال تجربه پدر شدن خود، برای جوان آرزوی پدر شدن کرد.
 
کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه ادامه قرعه‌کشی تماشاگران را با حضور حجت الاسلام سرلک انجام داد و یک انگشتر توسط سرلک و یک سفر مشهد از طرف جوان به برندگان تعلق گرفت.
 
حجت‌ الاسلام سرلک با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام به جایگاه والای خادمین مساجد اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه من در شهر عالم پرور الیگودرز به دنیا آمدم، از حال و هوای طبیعی و صاف و سادگی مردمان الیگودرز و خاطرات خود گفت.
 
حجت الاسلام سرلک با اشاره به بیان امام خمینی (ره) که مثنوی در جایی تفسیر قرآن است، به بزرگی ابیات و تفسیر های مثنوی مولانا اشاره کرد و چندی از ابیات این کتاب را به تناسب ماه مبارک رمضان خواند.
 
وی درباره آخرین فیلم سینمایی که دیده بود، گفت: ماجرای نیمروز آخرین فیلمی بود که امسال دیدم و به عقیده من ائمه مساجد باید مردم را برای تماشای فیلم‌های خوب دعوت کنند. به نقل از بزرگان ما سینما بزرگترین اتفاق است و در کنار سرگرمی و تفریح بودن یکی از تاثیرگذارترین مولفه ها است. ما با سینما قهر کرده ایم و باید مهربان تر سینما و اهالی هنر را دید.
 
حجت‌ الاسلام سرلک در پایان قول داد تا در مسجد خاتم الانبیاء به همراه اهالی محله یک سفره افطاری را در کنار همسایگان خود باشد.
 
 
گزارش از محدثه نعمتی
 
 
لینک دانلود
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
نه بابا كارخونش خوب كار ميكنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
ان شااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
انشاا... فرزندان بیشتر وبیشتر،
آخرین اخبار