کرمان؛

برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای مرکز کرمان مطابق هر سال با ویژه برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان میهمان خانه ی روزه داران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، وبنا به اعلام  روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان همراهان رادیو کرمان می توانند هر سحرگاه از ساعت 3 بامداد تا 4:30 شنونده ویژه برنامه 'به خدا نزدیکتر' باشند.
این برنامه را فاطمه قاسمپور تهیه و زهرا استاد ناروئی و وحید یوسف زاده اجرا می کنند.
نویسندگان به خدا نزدیکتر اسماء جلال کمالی و بهارک بقایی و گزارشگر برنامه فتانه نجابتی است.
روزه داران همچنین می توانند لحظات عرفانی افطار را با برنامه 'ضیافت' رادیو کرمان که از ساعت 19 تا 20:30 پخش می شود، همراه باشند.
این برنامه به نویسندگی خانم ها نادرنژاد و شجاعی، گویندگی خانم ها علمداری و احمدی، تهیه کنندگی ابراهیم بنی اسدی، دستیاری رضوان جهانگرد و گزارشگری مریم انجم شعاع و مرتضی دامغانی تهیه و پخش می شود.
دعاهای ویژه سحر و افطار، گزارش های مردمی از مردم و مساجد شهر، همخوانی و تواشیح، احکام شرعی و احکام روزه، اشعار عرفانی، بخش های کارشناسی و احادیث و کلام بزرگان از جمله بخش های این ویژه برنامه هاست.
بنابر این گزارش 'سحرگاهان'، 'ماه مهمانی' و 'جمع خوانی' ویژه برنامه های سیمای مرکز کرمان در ماه رمضان است.
سحرگاهان عنوان برنامه زنده سیمای مرکز کرمان در سحرهای ماه مبارک رمضان است که از ساعت 3 بامداد به مدت 90 دقیقه پخش می شود.
تهیه کننده این برنامه علی درویشی، کارگردان عماد محمدی، نور و تصویر امیر شجاع حیدری، علیرضا نجیب زاده و داوود ابوالحسنی و صدابردار برنامه مجید حسینی نسب است.
ویژه برنامه افطار سیمای مرکز کرمان نیز با عنوان 'ماه مهمانی' از ساعت 19 هر روز با حضور میهمانانی از شهرستان ها و مرکز استان پخش می شود.
عبدالرضا شیخ شعاعی تهیه کننده، عبدالطاهر بهزادی کارگردان، فریبا سعید صدابردار و میثاق ایران نژاد، مهدی غضنفری و محسن مشایخی تصویربرداران این برنامه هستند.
'جمع خوانی قرآن کریم' دیگر برنامه ویژه سیمای مرکز کرمان است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 18 تا 19 به طور زنده از حسینیه ثارالله کرمان برای مخاطبان شبکه استانی و شبکه های سراسری 3 و قرآن سیما پخش می شود. این برنامه را محسن مولایی تهیه، علی خزایی کارگردانی، سعید شیخ بهایی صدابرداری و آقایان نجیب زاده، مشایخی و نخعی تصویربرداری می کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار