اردبیل؛

۳۱ هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شد

شهردار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۳۱ هزار تن آسفالت در اردبیل تولید و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان افزود: با بهبود شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر اردبیل شدت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده تا جایی که اغلب پروژه‌های راکد دوباره آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار اردبیل متذکر شد: شهرداری با وجود محدودیت‌های مالی در تلاش است بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه‌های مختلف را اجرا کرده و به بهره‌برداری برساند.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه بعد از سپری شدن زمستان سخت و روزهای برفی طولانی در وضعیت کنونی شرایط جوی مناسب اجرای پروژه‌های عمرانی است، اضافه کرد: بدون فوت وقت پروژه‌ها اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: مدت زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در اردبیل به دلیل سردسیر بودن این منطقه محدود است و با این وجود تلاش ما بر این است که از مدت زمان فصل کاری به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

شهردار اردبیل به اجرای پروژه‌هایی همچون آسفالت‌ریزی معابر، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، پروژه‌های عمرانی پیرامون دریاچه شورابیل، پل قدس، پل داروپخش و تعریض معابر اشاره کرد و گفت: در فصل کاری تلاش ما بر این است مطابق وعده‌های ذکر شده همگی پروژه‌ها به پیشرفت مطلوب دست یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.