رشت؛

نیم بها شدن بلیت سینما در ماه مبارک رمضان

مخاطبان سینما در گیلان از بلیت نیم بها بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ١٧  نیم بها است.
 
حسین ابراهیمیان افزود:این تصمیم بر اساس نظر شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است و بر این اساس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، بلیت سینماها تا ساعت ١٧ نیم بهاست و بعد از این ساعت، بهای بلیت طبق روال قبل و به صورت کامل دریافت می شود.
 
وی از  اجرای طرح سینما سلام در برخی از شهرستان های فاقد سینمای استان اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا در حال اجراست و به مرور بر تعداد این شهرستان ها افزوده خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به این که گیلان دارای ١٠ سینما با ١١ سالن سینما و در مجموع پنج هزار و ٣٦٨ صندلی است افزود: سینماهای گیلان در هفت شهرستان استان واقع شده و عبارتند از ٢٢ بهمن، سپیدرود (دارای دو سالن) و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال است.
 
وی تصریح کرد:در حال حاضر فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر ٢» در سینما ٢٢ بهمن و سالن شماره یک سینما سپیدرود، «برادرم خسرو» در سالن شماره دو سینما سپیدرود و «خوب، بد، جلف» در سینما میرزاکوچک رشت اکران می شوند.

 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.