اعتراف ستاره جوان در جمع هواداران، تیم آینده اش را مشخص کرد

سرانجام ستاره جوان فوتبال کشورمان به صورت غیر رسمی در جمع برخی هواداران از علاقه اش به رنگ آبی گفته است.

اعتراف ستاره جوان در جمع هواداران تیم آینده اش را مشخص کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از کش و قوس های فراوان ستاره جوان فصل گذشته تیم دسته اولی که موفق شد همراه با تیمش به لیگ برتر صعود کند مقصد فصل آینده اش را مشخص کرد.

شنیده می شود شایان مصلح مدافع تیم سپیدرود که تیم های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس خواهان جذب او هستند در یک جشن و در حالی که از طرف انبوهی از هواداران خود مورد سوال قرار گرفته بود در پاسخ به این سوال که فصل آینده در تیم فعلی اش می ماند یا به تیم دیگری منتقل می شود؟ پاسخ داده " من تاکنون منتظر بودم تا وضعیت باشگاه سپیدرود مشخص شود و پیشنهاد خوبی برای تمدید قرارداد دریافت کنم اما متاسفانه مسئولان باشگاه تعلل کردند."

برخی حاضرین از وی نقل قول کردند: من از هر دو تیم پرطرفدار پایتخت پیشنهاد دارم اما ترجیح می دهم فصل آینده به استقلال بروم، دوستانی که با من آشنایی دارند می دانند که من از بچگی استقلالی بودم و به همین دلیل پیراهن این تیم را با هیچ تیم دیگری عوض نمی کنم.

به نظر می رسد مدافع چپ تیم سپیدرود رشت منتظر است تا تکلیف صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود تا با بازگشت کاروان این تیم به تهران، مذاکرات نهایی را با علیرضا منصوریان و مسئولان باشگاه استقلال انجام دهد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار