بجنورد؛

پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کشاورزی

185 میلیارد و 570 میلیون ریال تسهیلات از محل طرح رونق تولید به بنگاه های اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان بجنورد پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ اسماعیل محمود آبادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد گفت : تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در قالب سامانه 'بهین یاب' از جمله طرح‌های در دستور کار، در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

وی با بیان این که پرداخت تسهیلات از محل سامانه بهین یاب از ابتدای آبان ماه سال گذشته آغاز شده است ، افزود : از ابتدای آغاز این طرح تاکنون 32 نفر از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 18 نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

محمودآبادی اظهار کرد : تسهیلات پرداختی به کشاورزان و بهره برداران ثبت نام شده در سامانه بهین یاب بیشتر در زیر بخش های دام و طیور و صنایع است.

وی تصریح کرد : این طرح ها شامل دامپروری، پرورش شتر مرغ، پرورش ماهیان سردآبی، گرمابی کشتارگاه صنعتی طیور، شرکت های تولید کننده بذر، بسته بندی گردو، کارخانه خوراک دام است .

وی اظهار کرد : بازدید از طرح های رونق تولید 'بهین یاب' این شهرستان توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل بصورت ماهانه انجام می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.