کهتری: پایان اردو ترکیب تیم ملی مشخص می شود/ نعمتی در مسابقات چک حضور دارد

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی در پایان دومین اردوی آمادگی خبر داد.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دربراه وضعیت تیم ملی تیروکمان بیان کرد: مرحله دوم اردوی امادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات چک با حضور 17 کماندار به میزبانی هیئت خراسان رضوی تا 13 خرداد ماه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در پایان این مرحله از اردو ترکیب قطعی تیم ملی مشخص می شود و برخی از کمانداران که حد نصاب رکورد پارالمپیک را کسب نکنند از لیست تیم ملی برای مسابقات چک حذف می شوند.
 
کهتری افزود:رقابت های چک از نظر کسب رنکینگ برای ملی پوشان ما حائز اهمیت است و از طرفی نیز حکم دیدار تدارکاتی را برای تیم ملی دارد تا کمانداران برای رقابت های جهانی چین در شهریور ماه آماده شوند.
 
کهتری:پایان اردو ترکیب تیم ملی مشخص می شود/ نعمتی در مسابقات چک حضور دارد 
 
رئیس انجمن تیروکمان تصریح کرد: در حال حاضر کمانداران ما به 70 درضد از آمادگی خود رسیدند و 30 درصد باقی مانده نیز با انجام تمرینات بیشتر ایجاد می شود.
 
وی درباره وضعیت کمانداران بیان کرد: 7 کمانداری که در پارالمپیک ریو حضور داشتند تیم را همراهی می کنند و زهرا نعمتی نیز تمرینات خود را در کنار ملی پوشان آغاز کرده و به آمادگی خوبی رسیده است.
 
کهتری درمورد وضعیت زهرا نعمتی عنوان کرد: وی پس از المپیک و پارالمپیک ریو آسیب دیدگی هایی از ناحیه کتف و شانه داشت که برای درمان مدتی از تمرینات فاصله گرفت و در حال حاضر وضعیت جسمانی نعمتی بهبود یافته و در تمرینات بدنسازی و فنی خود را پیگیری می کند.
 
وی درباره اتفاقات اخیر در مورد نعمتی گفت: وی تنها به دلیل آسیب دیدگی در تیم ملی حضور نداشت و اگر کادر فنی تشخیص بدهد که وی می تواند در مسابقات کسب مدال کند به طور حتم از حضور نعمتی در تیم ملی استفاده می کند و مسائل خانوادگی این بازیکن به بحث تیم مربوط نمی شود.
 
کهتری افزود: امیدوارم نعمتی به آمادگی کامل برسد و مشکلات وی حل شود تا از حضورش در تیم بتوانیم استفاده کنیم.
 
رئیس انجمن تیروکمان درباره ابراهیم رنجبر عنوان کرد: این ملی پوش پس از کسب مدال برنز و نقره پارالمپیک ریو در بخش ریکرو،شاخه فعالیت خود را تغییر داد و وارد کامپوند شد و تمرینات خود را در این بخش پیگیری می کند و در صورتی که به آمادگی لازم برسد در مسابقات چک حضور خواهد داشت در غیر این صورت از وی در رقابت های جهانی چین استفاده می کنیم.
 
کهتری:پایان اردو ترکیب تیم ملی مشخص می شود/ نعمتی در مسابقات چک حضور دارد 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر محدثه کهنسال دیگر ملی پوش کشورمان به دلیل کنکوری بودن در اردوهای تیم ملی حضور ندارد و از 17 تیرماه به جمع ملی پوشان اضافعه می شود تا برای مسابقات جهانی چین و جوانان زیر 20 سال تمرین کند.
 
کهتری در ادامه بیان کرد: پس از پارالمپیک ریو در حال حاضر تیم قویی در کامپوند و ریکرو بانوان داریم که با اطمینان می توانیم راهی مسابقات چک شویم و پس از این رقابت ها با برگزاری اردوها تدارکاتی بیشتر و استفاده از نفرات جدید در جهانی چین حاضر می شویم تا با افزایش رنکینگ ملی پوشان به کسب سهمیه پارآسیایی نزدیکتر شویم.
 
رئیس انجمن تیروکمان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی گفت: پس از پایان پارالمپیک ریو قرار داد سرمربی تیم ملی به پایان رسید و در حال حاضر  ملی پوشان زیر نظر من و عبادی به تمرین می پردازند.
 
کهتری:پایان اردو ترکیب تیم ملی مشخص می شود/ نعمتی در مسابقات چک حضور دارد 
 
وی تصریح کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین در حال حاضر با گزینه های مختلفی صحبت کرده است و پس از قطعی شدن کادر فنی را مشخص می کنیم همچنین در نظر داریم برای بخش بانوان نیز از حضور یک مربی خانم استفاده کنیم که به احتمال زیاد تا پایان مسابقات چک مشخص می شود.
 
رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط تیم به همین شکل بماند و عملکرد کمانداران ارتقا پیدا کند و شاهد موفقیت تیم ملی در مسابقات مختلف جهانی باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار