کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای شهر شهردار را براساس منطق و منافع ملی انتخاب کند

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: انتخاب شهردار نباید به جدلی سیاسی و اجتماعی تبدیل شود، شورای شهر باید شهردار را براساس عقل، منطق و منافع ملی انتخاب کند.

"حسین کمالی" دبیرکل حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون معیارهای انتخاب شهردار تهران از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: آنچه در عالم واقع وجود دارد تابع سیاست است و همه چیز بر مبنای سیاست‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... پایه‌گذاری می‌شود.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه انتخاب شهردار نباید به جدلی سیاسی و اجتماعی تبدیل شود، تصریح کرد: شورای شهر باید شهردار را براساس عقل، منطق و منافع ملی انتخاب کند.
 
کمالی تاکید کرد: افرادی می‌توانند در شهرداری مسئولیت پیدا کنند که تحربه و توانایی لازم در این زمینه را داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کارشناسان حدود هشتاد چالش را برای شهر تهران ذکر کرده‌اند، گفت: رفع این چالش‌ها نیازمند تصمیم‌گیری صحیح اعضای شورای شهر است و شهردار هم مجری  تصمیمات آنان است.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار درخصوص پاره‌ای از اخبار که حاکی از انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران دارد، خاطر نشان کرد: محسن هاشمی نیز یک گزینه مطرح برای شهرداری است زمانی که چهار سال پیش تشخیص بر این بود که وی می‌تواند کاندیدای شهرداری شود پس در مقطع فعلی هم این مسئله پابرجا خواهد بود اما باید صبر کرد و دید که چه کسی به عنوان شهردار برگزیده می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار