جانشین مهاجم سپاهان مشخص شد

سرپرست تیم سپاهان از توافق ابتدایی با مهاجم گلزن فولاد برای فصل آینده خبر داد.

جانشین مهاجم سپاهان مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ زردپوشان اصفهانی فعالیت چشمگیری در نقل و انتقالات داشتند و تاکنون سیاوش یزدانی، شاهین ثاقبی و حسن جعفری را به خدمت گرفتند و به دنبال جذب سایر بازیکنان مدنظر کرانچار هستند. 

گفته می شود سعید آقایی و عزت اله پورقاز جزء گزینه های کرانچار برای فصل بعد هستند که توافقات خوبی با این دو بازیکن صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکنان به سپاهان می پیوندند. 

مسعود حسن زاده مهاجم سپاهان دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به مدت 6 ماه باید از مسابقات فوتبال دور باشد. به همین دلیل سپاهانی ها به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ هستند تا مشکل گلزنی خود را برای فصل بعد حل کنند. 

ساسان انصاری مهاجم سابق فولاد خوزستان فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و با مهدی طارمی در کسب آقای گلی رقابت داشت. 

گفته می شود انصاری از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد که شانس پیوستن وی به زردپوشان اصفهانی نسبت به گزینه های دیگر بیشتر است. 

مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان درباره این مطلب گفت: ساسان انصاری در لیست خرید کرانچار قرار دارد و مسئولان در حال مذاکره با این بازیکن هستند تا وی را به خدمت بگیرند. 

وی در ادامه عنوان کرد: کرانچار برای هر پست چند بازیکن را پیشنهاد داده است که مسئولان طبق اولویت بندی با بازیکنان مدنظر مذاکره می کنند و بعد از توافقات نهایی اسامی را اعلام می کنیم. 

سرپرست سپاهان درباره وضعیت لژیونر شدن میرزایی گفت: این بازیکن از سوپر لیگ سوئد پیشنهاد دارد اما مسئولان باشگاه در حال مذاکره با این بازیکن هستند تا یکی، دو سال دیگر در سپاهان بماند و بعد به اروپا ترانسفر شود. 

اخوان در پایان خاطر نشان کرد: ما تاکنون سه بازیکن جذب کردیم که با به خدمت گرفتن سه بازیکن دیگر لیست نقل و انتقالاتمان تکمیل می شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار