کرمان؛

بقاع متبرکه استان کرمان میزبان ضیافت الهی

طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان کرمان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران گفت: 80 مبلغ به مناطق محروم و نیازمند اعزام و از ظرفیت 128 مبلغ بومی نیز در حوزه برنامه های فرهنگی و دینی طرح ضیافت الهی استفاده شده است .
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین از برپایی 14 خیمه معرفت ، جمع خوانی قرآن کریم در 5 بقعه متبرکه استان تا پایان ماه و تفسیر قرآن کریم در 26 بقعه متبرکه در استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .
وی افزود: در برنامه جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله کرمان نیز اوقاف همکاری لازم را با صداوسیمای مرکز کرمان خواهد داشت .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین تاکید کرد: همزمان با ماه نزول قرآن 6 هزار جلد قرآن کریم خریداری و در مناطق مختلف استان در حال توضیح است .
حجت الاسلام قاسمی زاده تصریح کرد : خیران برای سنت حسنه وقف مصحف که سالهاست مورد بی توجهی قرار گرفته می توانند با این اداره کل همکاری نمایند.
وی همچنین از حضور محمد الشمیس قاری مصری در روز 25 رمضان و در امام زاده محمد کرمان و قراءت کلام الهی خبر داد .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین با تاکید بر اینکه نماز عید فطر مظهر وحدت امت اسلامی است و حتی المقدور باید در یک مکان برگزار شود گفت: طبق سنت مردم امسال نیز همچون گذشته نماز عید فطر در 26 بقعه متبرکه در استان برگزار می شود .
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین با اشاره به تقارن ماه رمضان امسال با 14 و 15 خرداد سالروز رحلت حضرت امام ره از برگزاری برنامه ای ویژه این ایام در شب پانزدهم در امام زاده محمد کرمان خبر داد .
وی همچنین از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم رده سنی بزرگسالان در نیمه دوم تیر در 12 رشته در کرمان خبر داد .
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار