شکری:

قرارداد میثاقیان و کادرفنی ثبت نشده است/با چند بازیکن لیگ برتری به توافق رسیده ایم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تاکنون توافقات خوبی میان مدیران باشگاه سیاه جامگان و میثاقیان انجام شده و تا پایان هفته جاری قرارداد وی ثبت خواهد شد.

قرارداد میثاقیان و کادرفنی ثبت نشده است/با چند بازیکن لیگ برتری به توافق رسیده ایمرمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در مورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار داشت: تاکنون توافقات خوبی میان مدیران باشگاه سیاه جامگان و میثاقیان انجام شده و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تا پایان هفته جاری قرارداد وی به طور رسمی در هیئت فوتبال استان خراسان ثبت خواهد شد.
 
وی افزود: طبق تصمیماتی که میان مدیران باشگاه سیاه جامگان و پدیده انجام شده قرار است در فصل نقل و انتقالات 2 تیم سیاه جامگان و پدیده بتوانند بدون هیچ مشکل خاصی از یکدیگر بازیکن جذب کنند.
 
شکری در ادامه تصریح کرد: طی صحبت هایی که با میثاقیان انجام دادم او اعلام کرد که تمایل دارد قرارداد بیشتر بازیکنان فصل گذشته تیم برای یک فصل دیگر تمدید شود. همچنین تا الان با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی توافق کرده ایم و به زودی با آن ها قرارداد امضاء خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان استان خراسان رضوی اجازه دهند تا بتوانیم به جای بازی در زمین ثامن در استادیوم امام رضا(ع) به میدان برویم. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد شک نداشته باشید تماشاگران زیادی برای دیدن بازی های تیم ما به ورزشگاه خواهند آمد.
 
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: سعی داریم با جذب بازیکنان توانمند و تمدید قرارداد فصل گذشته مان با تیمی قدرتمند در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم. امسال دیگر تمام سعی ما بر این است تا برای رده های میانی جدول تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار