ساری؛

کشف پانزده کیلوگرم تریاک در بابل

پانزده کیلوگرم تریاک در بابل کشف شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 15 کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ در شهرستان بابل موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری گفت: متهم که با تهیه مواد مخدر اقدام به فروش آن در سطح شهرستان بابل می کرد، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

وی افزود: در بازرسی از منزل این عامل سودجوی مواد مخدر 15 کیلو گرم تریاک در بسته های آماده برای فروش کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: اعتیاد مهمترين آسيب اجتماعي است که جامعه انسانی را مورد هجوم خود قرارداده و هر ساله تعداد زيادی از افراد جامعه از جمله جوانان ، زنان و نيروهاي فعال جامعه كه بايستی در خدمت شكوفايی و پيشرفت جامعه باشند را به نیرویی وابسته و مضر برای جامعه تبدیل می کند .

سرهنگ جعفری از مردم خواست برای مقابله با این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه و سایر مسائل امنیتی در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار