بسکتبالیست نیروی زمینی:

بازیکنان حرفه ای، تیم نیروی زمینی را تشکیل دادند/ با نبود بازیکن خارجی خوب درخشیدیم

فروتن گفت: بازیکنان حرفه ایی در تیم بسکتبال نیروی زمینی حضور داشتند و با نبود بازیکن خارجی در ترکیب تیم به خوبی برابر تیم های پر قدرت لیگ ظاهر شدیم.

به گزاش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ لیگ برتر بسکتبال در هفته گذشته به پایان رسید و برخی از بازیکنان که برای تیم نیروی زمینی به میدان می رفتند اکنون دوره سربازیشان به پایان رسیده است و می توانند از فصل بعد در تیم های دیگر سوپر لیگ بازی کنند.

صالح فروتن یکی از بازیکنانیست که سربازیش رو به اتمام است و از فصل آینده می تواند در تیم های قدرتمند لیگ بدرخشد.فروتن در خصوص لیگ امسال و تیم نیروی زمینی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در تیم نیروی زمینی همه سرباز بودیم و کسی هم پولی دریافت نمی کرد اما این موضوع باعث نمی شد ک انگیزمان را برای بازی کردن از دست بدهیم و همیشه سعیمان بر این بود که در ورزش بسکتبال پیشرفت کنیم. امسال همه ما تلاش کردیم تا جای خالی بازیکن خارجی که تیم نمی توانست جذب کند را پر کنیم که خدا رو شکر این اتفاق هم افتاد.


ویرایش///بازیکنان نیروی زمینی حرفه ای بودند/ با نبود بازیکن خارجی خوب درخشیدیم

بسکتبالیست های نیروی زمینی حرفه ای بودند 

فروتن افزود: در تیم نیروی نیروی زمینی بازیکنان حرفه ای همچون وحید دلیرزهان،ارسلان کاظمی،فرید اصلانی محمد ترابی،محسن توانا،نوید فراهانی و اشکان خلیل نژاد حضور داشتند که توانستیم در کنار هم یک تیم خوب را تشکیل بدهیم البته باشگاه نیروی زمینی و محمدرضا اسلامی،سرمربی این تیم به حرفه ای تر شدن این باشگاه کمک ویژه ای کردند و تیم را از حالت نظامی بودن در آوردند.

با نبود بازیکن خارجی خوب درخشیدیم

وی  ادامه داد: با اینکه در ترکیب تیم خود بازیکن خارجی نداشتیم اما برابر تیم های پرقدرت لیگ به خوبی ظاهر می شدیم و بار تیم روی بازیکنانی بود که حتی تجربه بازی کردن سوپر لیگ را هم نداشتند.مبین شیخی و مجتبی رجایی از آن دسته از بازیکنانی بودند که تجربه در سوپر لیگ نداشتند اما همان طور که دیدید عملکرد مناسبی در زمین داشتند و بسیار به تیم نیروی زمینی کمک کردند.

ویرایش///بازیکنان نیروی زمینی حرفه ای بودند/ با نبود بازیکن خارجی خوب درخشیدیم

زندگیمان از راه بسکتبال تامین می شود

فروتن عنوان کرد: هر کسی دوست دارد پس از گذراندن دوره ی سربازی با تیمی قرار داد ببندد و پولی دریافت کند.زیرا که بسکتبال برای ما شغل به حساب می آید و زندگیمان از این راه تامین می شود.

فضای خالی در لیگ وجود داشت

بازیکن نیروی زمینی درباره طولانی شدن لیگ امسال بیان کرد: لیگ امسال برای تیم هایی که به مرحله فینال و رده بندی صعود کردند نسبت به تیم ما فرسایشی تر شد اما فضاهای خالی در لیگ وجود داشت که باعث می شد لیگ طولانی تر شود و بازی ها به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار