لزوم اعمال قانون مالیات بر واحدهای غیر مجاز پذیرش زائر و مسافر

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بر اعمال قانون مالیات برای واحدهای اقامتی غیر مجاز شناسایی شده زائر و مسافر و حل مشکلات واحدهای اقامتی مجاز تاکید کرد.

لزوم اعمال قانون مالیات بر واحدهای غیر مجاز پذیرش زائر و مسافربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد حسن واحدی در نشست با مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: تمام خدمات مربوط به زائر از جمله حمل و نقل،اسکان، تغذیه، بهداشت باید زیر چتر قانون مدیریت شود.

وی افزود: از ظرفیت تمام دستگاههای اجرایی و متولیان امر زیارت در استان برای شکل گیری زیارت عارفانه، آسان، با ماندگاری زائر، ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی و اثر گذاری آن بر زندگی مردم استفاده شده و خواهیم کرد.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: پنجره زیارت می تواند به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موثر در تولید و اشتغال استان محسوب شود.

واحدی زیارت بارگاه مطهر امام هشتم (ع) را حق تمام معتقدان به آن حضرت دانست و افزود: اسباب زیارت را باید به گونه ای طرح ریزی کنیم تا برای همگان با هر توان اقتصادی قابل تحقق باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام قریب الوقوع پروژه رادیو زیارت خبر داد و گفت: برای سال آینده مقدمات راه اندازی شبکه ملی زیارت نیز در حال فراهم شدن است.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.