افندی زاده:

بلیت اتوبوس و مترو در روز 14 خرداد رایگان است

قائم‌مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن بلیت‌های مترو و اتوبوس‌ها به مقصد حرم مطهر امام (ره) در مراسم 14 خردادماه خبر داد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهریار افندی‌زاده قائم مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی، دربارهٔ تمهیدات شهرداری تهران در بیست‌وهشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که با توجه به برگزاری مراسم امسال در بعدازظهر بیشترین حجم تقاضا به سمت حرم حضرت امام خمینی (ره) در عصر روز ۱۴ خرداد ماه انجام شود.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو خدماتی را ارایه خواهد داد که براین اساس خط یک مترو از ساعت 05:30 روز چهاردهم خردادماه خدمات رسانی خود را به سمت حرم مطهر آغاز کرده و هر 4 دقیقه یک قطار به این سمت حرکت خواهد کرد.

قائم مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه خط یک مترو به سمت حرم امام(ره) رایگان خواهد بود، گفت: بر اساس پیش‌بینی ما بین 150 تا 200 هزار نفر در این روز به وسیله مترو به سمت حرم حضرت مطهر امام (ره) جابه‌جا خواهند شد و در تمامی ایستگاه‌ها نیز تمهیدات پشتیبانی انجام شده و خدمات مناسبی به شهروندان ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی در این روز تصریح کرد: یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از میادین مختلف از ساعت 13 عصر روز 14 خردادماه، حرکت خود را به سمت حرم مطهر آغاز خواهد کرد و خدمات‌رسانی این اتوبوس‌ها رایگان بوده و ما پیش‌بینی می‌کنیم حدود 150 هزار نفر به وسیله اتوبوس جابه‌جا شوند.

افندی‌زاده دربارهٔ تمهیدات تاکسیرانی نیز گفت: تاکسی‌ها از 4 محور نسبت به جابه‌جایی مسافران به سمت حرم اقدام خواهند کرد و علاوه بر آن نرم‌افزار درخواست تاکسی نیز با هزینه‌ای کمتر و ارزان‌تر در خدمت زائران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار