بازی سياسی قطری‌ها در ديدار برابر پرسپوليس +عکس

قطری ها با عکس های پادشاه عربستان و امیر قطر در کنار یکدیگر در بازی دیشب پرسپولیس تلاش کردند تا جوی سیاسی را بر ورزشگاه حاکم کنند.

بازی سياسی قطری‌ها در ديدار برابر پرسپوليس+ عکس
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرایط حاکم بر عربستان و حمایت های آن از آمریکا و اسرائیل و همپیمانی با کشورهای عربی از یک سو و انتشار یک فایل صوتی از امیر پیشین قطر که وی در آن عربستان را به فساد متهم کرده بود از سوی دیگر موجب شد تا تنش هایی بین این دو کشور به وجود آید، مقابله کشورهای عربی به خصوص عربستان با ایران هم که بر هیچ فردی پوشیده نیست.

اما قطری ها با جنجالی که پس از انتشار فایل صوتی به وجود آمد برای اینکه اتحادشان با عربستان را نشان دهند بازی سیاست به میدان ورزشی کشاندند و با عکس های بزرگی از ملک سلمان پادشاه عربستان و امیر قطر تلاش داشتند این اتحاد را به نمایش بگذارند زیرا این همگرایی و استفاده از اهرم عربستان برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران در این بازی با فایل صوتی منتشر شده خدشه دار شد.

نکته قابل توجه در عکس هایی که قطری ها در ورزشگاه با سایزی بزرگ در اختیار داشتند پس زمینه عکس ها بود به این گونه که عکس پادشاه عربستان را با پس زمینه پرچم قطر و عکس امیر قطر را با پس زمینه پرچم عربستان به چاپ رسانده بودند.

طبق قوانین فیفا وارد کردن مباحث سیاسی به میدان بازی خلاف است و پرسپولیس می تواند از این موضوع شکایت کند.

در دیدار دیشب پرسپولیس ایران برابر لخویا قطر تیم ایران با برتری یک بر صفر برنده میدان شد.

بازی سياسی قطری‌ها در ديدار برابر پرسپوليس+ عکس 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.