پاکستان حمله مرگبار کابل را محکوم کرد

دولت پاکستان با صدور بیانیه ای، انفجار تروریستی مهیب و مرگبار صبح امروز(چهارشبنه) در منطقه دیپلماتیک کابل پایتخت افغانستان را قویا محکوم کرد.

پاکستان حمله مرگبار کابل را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در این بیانیه آمده است: انفجار صبح امروز کابل که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از افراد بی گناه شد، کاملا محکوم است.

این بیانیه می افزاید: انفجار یاد شده خساراتی نیز به محل سکونت برخی دیپلمات های پاکستانی و کارکنان سفارت پاکستان در کابل وارد کرد و به برخی این افراد هم جراحات سطحی وارد شد.

‘پاکستان به عنوان یکی از قربانیان تروریسم، درد و اندوه مردم و جامعه را از چنین رخدادهایی درک می کند. ملت و دولت پاکستان مراتب تسلیت و همدردی خود را به ملت و دولت افغانستان به ویژه خانواده های قربانیان این اقدام تروریستی، ابراز می دارند.’

در پایان این بیانیه آمده است: پاکستان تروریسم را در هر نوع و شکل آن محکوم می داند و ضمن دعا برای بهبود حال مجروحان حادثه تروریستی امروز کابل، به ویژه در این لحظات اندوهبار، خود را در کنار برادران افغان خود می داند.

انفجاری مهیب صبح امروز در منطقه دیپلماتیک کابل، این شهر را به لرزه درآورد و بر اساس گزارش رسانه های پاکستان، شمار جان باختگان این انفجار تا این لحظه، دست کم 80 نفر و شمار مجروحان نیز صدها نفر اعلام شده است.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار