در نخستین شب جمعه ماه رمضان «مخاطب خاصِ» کربلا باشید!

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» از کربلای معلی در قاب شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین قسمت از برنامه تلویزیونی مخاطب خاص با اجرای «رسالت بوذری» و حضور کارشناس دینی «حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد» پنج‌شنبه 11 خرداد ماه، زنده و مستقیم از شبکه سه سیما و از شهر کربلای معلی پخش خواهد شد. موضوع اصلی برنامه، «خانواده‌ منتظر و تربیت حسینی» خواهد بود که ذیل آن نیز، مباحثی در خصوص وجود و زندگی حضرت امام حسین (علیه السّلام) مطرح خواهد شد. 

پخش آیتم‌های تولیدی و اختصاصی مخاطب خاص از کربلای معلی، گزارش‌هایی از جانبازان و مادران شهدا، زیارت، به نیابت از دوستداران سفر کربلا و تقدیم آن به حضرت سیدالشهداء، کلیپ‌های کوتاه مدح خوانی و ترک‌های استودیویی، از جمله بخش‌های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید. 

مخاطب خاص، هدیه‌ مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و تهیه‌کنندگی سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج است که از کربلای معلی، تقدیم نگاه شما خواهد شد.

تلفن پیامگیر 02142887777 و سامانه پیامکی 30001444 آماده دریافت پیام‌ها، درددل‌ها، انتقادات، پیشنهادات و واگویه‌های بییندگان مخاطب خاص با حضرت اباعبدالله (علیه‌السّلام) است که بخش‌هایی از آن، در برنامه پخش و خوانده خواهد شد.
  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار